poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Podsumowanie sierpnia


Sierpień minął mi po prostu błyskawicznie. Przez znaczną część miesiąca byłam zajęta, ale znalazłam, jak się okazuje, dużo czasu na czytanie. Nie jestem w stanie uwierzyć, że udało mi się osiągnąć taki wynik, naprawdę nie wiem, jak mi się to udało. Pobiłam własny rekord i chyba nigdy już go nie przebiję. Otóż w sierpniu przeczytałam… 19 książek.

  • Jessica Sorensen, Przypadki Callie i Kaydena
  • Sophia Amoruso, #SZEFOWA
  • Brittany C. Cherry, Kochając Pana Danielsa
  • Lisa Genova, Sekret O'Brienów
  • J.K.Rowling, Harry Potter 1-7 (po raz 235234)
  • Sara Shepard, Niewiarygodne
  • Vladimir Nabokov, Lolita
  • Remigiusz Mróz, Ekspozycja
  • Anne Frank, Dziennik
  • Janet Evanovich, Po drugie dla kasy; Po trzecie dla zasady
  • Rainbow Rowell, Fangirl
  • Susan Ee, Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata (w ramach przypomnienia przed zbliżającą się premierą 3 tomu)

Najlepszy oczywiście był Harry Potter, który nie ma sobie równych, nieważne po raz który go czytam. Lolita i Ekspozycja mnie zachwyciły, bardzo podobał mi się też Sekret O'Brienów, Fangirl i Kochając Pana Danielsa, a czytając o przygodach Stephanie Plum wielokrotnie nie mogłam powstrzymać głośnego śmiechu. Rozczarowaniem okazały się być Przypadki Callie i Kaydena, ale i tak czytało się tę książkę dość przyjemnie.
Jak prezentują się wasze wyniki?

15 komentarzy:

  1. O rany! :O Ale pięknie Ci poszło! :D Ja przeczytałam chyba 8 książek :O Zazdro takiego czytelniczego miesiąca! :D

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal jestem w ciężkim szoku :D We wrześniu i październiku na pewno będzie dużo gorzej, ale sierpniem nadrobiłam przyszłe wyniki :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę ci że mogłaś przeczytać "Przypadki Callie i Kaydena" oraz "Kochając Pana Danielsa" mam szlaban na kupowanie nowych książek żyję tylko z tych od wydawnictw :) Mam nadzieję, że się nimi nie zawiodę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Callie i Kaydena czytałam na Kindlu i cieszę się, że nie kupiłam papierowej wersji, bo książka nie jest tego warta. Za to Kochając Pana Danielsa polecam :)

      Usuń
  3. U mnie tylko 7 książek, ale za to jakich- 5 z nich było po prostu genialnych! :) Właśnie też muszę przypomnieć sobie "Angelfall" i przeczytać w końcu tom drugi, bo premiera finału zbliża się wielkimi krokami. ;) "Fangirl" mam już u siebie na półeczce- czeka na swój czas. Też stosunkowo niedawno czytałam cały cykl o Harrym- nigdy nie znudzą mnie powroty do Hogwartu! :)
    Pozdrawiam i życzę udanego września!
    Nada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jeszcze nie czytałam Angellfall 2, ale zamierzam niedługo to nadrobić. Fangirl bardzo mi się podobała, a Harry'ego wiadomo, mogłabym czytać w nieskończoność :) Również życzę udanego września :)

      Usuń
  4. Ja 21. Z racji tego, że idę do klasy maturalnej, to był mój ostatni zryw. :D (No dobra, przyznam się, że niektóre powieści zaczęłam jeszcze w poprzednim miesiącu. :D)
    Akurat jestem w trakcie "Lolity". Uwielbiam styl autora. <3 A jak Ty ją oceniasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczytałam, że Cię zachwyciła. :D Czytanie ze zrozumieniem jest u mnie na wysokim poziomie. :D

      Usuń
    2. 21, podziwiam :)) Oj tak, w klasie maturalnej raczej nie ma czasu na lekturę - ale potem jakie długie wakacje!
      Też zawsze miałam problem z czytaniem ze zrozumieniem :D Mam nadzieję, że Tobie też się spodoba!

      Usuń
  5. U mnie niewiele i niestety jakościowo też nie za fajnie :] Ale zazdroszczę Ci Fangirl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następny miesiąc będzie lepszy :))

      Usuń
  6. Mi udało się przeczytać 8 książek, ale i tak jestem zadowolona :D
    Gratulację świetnego wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie potrafię sobie zwizualizować jak wysoki byłby stos z 19 książek i to tak obszernych jak choćby Harry Potter (swoją drogą, też muszę go sobie powtórzyć, ale własnych egzemplarzy niestety brak ;() Gratulacje!

    Trochę zmartwiło mnie to rozczarowanie powieścią "Przypadki Callie i Kaydena" bo byłam nią ogromnie zainteresowana.Ale za to zdecydowanie zaostrzyłaś mi apetyt na "Kochając Pana Danielsa" czy "Ekspozycję" (Mróz mnie prześladuje!). Jestem też ciekawa "Dzienników" Anne Frank, ale jakoś nam ze sobą nie po drodze. A "Fangirl" czytałam w oryginale i jest to tak urocza lektura, że aw <3

    Równie udanego Września!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki wynik!! "Kochając Pana Danielsa" strasznie mi się podobało.Jeśli chodzi o Stephanie Plum, to jestem na 14 tomie :) Mi udało się przeczytać 10 książek w sierpniu. Najlepsza to "Z mgły zrodzony" Sandersona. Gratuluję wyniku i pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)