środa, 1 lipca 2015

Podsumowanie czerwca


Czerwcowy wynik zaskoczył mnie pozytywnie, bo choć wiedziałam, że czytam dużo, nie spodziewałam się, że aż tak! W ostatnim tygodniu musiałam przystopować z ilością pochłanianych książek - praca i rekrutacja na studia pochłonęły mnóstwo czasu. Niemniej jednak wynik bardzo mnie zadowolił… Przeczytałam aż 16 książek!
  • Jay Asher, Trzynaście powodów
  • Maria V. Snyder, Siła trucizny
  • Veronica Roth, Cztery
  • Lauren Oliver, Cztery razy dziś[recenzja]
  • Jessica Verdi, Moje życie od teraz
  • Alexandra Bracken, Mroczne umysły; Nigdy nie gasną; Po zmierzchu; W sidłach losu
  • Lisa Renee Jones, Odkrywając tajemnice[recenzja]
  • Jo Nesbø, Krew na śniegu[recenzja]
  • Rebecca Donovan, Co jeśli…[recenzja]
  • Kiera Cass, Następczyni[recenzja]
  • Jenny Han, Bez ciebie nie ma lata; Dla nas zawsze będzie lato
  • James Dawson, Wypowiedz jej imię

Mam nadzieję, że w lipcu też znajdę czas na czytanie, choć wiem, że tego wyniku już raczej nie pobiję. A jak u was wypadł czerwiec?

30 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku :) U mnie może nie czerwiec, ale w ostatnie cztery dni przeczytałam trzy książki i w tej chwili kończę kolejną... więc chyba nie mam co robić, haha. Będziesz robiła recenzję "Wypowiedz jej imię"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, książka mnie rozczarowała, słaba :(

      Usuń
  2. Pobiłaś mnie, bo przeczytałam "tylko" 15 powieści. :D
    PS Zrecenzujesz "Trzynaście powodów"? Bo jestem bardzo ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz mi się udało, zwykle to Ty czytasz o wiele więcej :D Chyba tak :)

      Usuń
  3. bardzo dobry wynik

    ps, w tytule powinnaś poprawić na podsumowanie CZERWCA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście już jestem myślami w lipcu :))

      Usuń
  4. Wynik super, a jak fajnie będzie w lipcu :)


    Ha!! nie tylko ja sie mylę w tytułach podsumowań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko przez to, że następny miesiąc się już zaczął :))

      Usuń
  5. Piękny wynik!
    16 książek! WOW!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale wynik, gratuluję:)) Teraz czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku, świetny! Życzę też udanego lipca! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany... 16 książek *o* Jakbym tyle czytała, to bym w dwa miesiące uporała się z moimi zalegościami. Nierealne. Powodzenia w lipcu i w rekrutacji na studia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze nigdy tak nie zaszalałam :D Nie dziękuję, by nie zapeszyć :)

      Usuń
  9. Wynik naprawdę imponujący! Osobiście nie wyobrażam sobie, żeby znaleźć tyle czasu na czytanie. Tylko pozazdrościć! :)
    Życzę jeszcze lepszego wyniku w lipcu, chociaż zdaję sobie sprawę, że trudno będzie pobić ten czerwcowy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dużo tu pomógł czytnik, czytam dzięki niemu o wiele więcej niż wcześniej, bo i mam go ze sobą w każdej wolnej chwili :) A tez wiadomo, cały czerwiec miałam wolny, więc sporo czasu wolnego było. ;)
      Lepszy wynik to już chyba nierealne :)

      Usuń
  10. Łał, powaliłaś mnie na kolana tym wynikiem! :D
    Równie owocnego lipca Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wynik godny pozazdroszczenia! Gratulacje ;) życzę równie udanego lipca, ale przede wszystkim szczęścia na rekrutacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję! Już nie mogę się doczekać końca tego stresu :)

      Usuń
  12. Ja w czerwcu przeczytałam 11 książek i jestem z siebie bardzo zadowolona :) Po kilku miesiącach bez czytania z powodu przygotowań do matury, musiałam odpocząć i się naczytać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję!! Oj tak, po maturze rzuciłam się na książki jak nigdy, bo od marca prawie nie wcale nie miałam na to czasu. :)

      Usuń
  13. Gratuluję wyniku! Imponująca ilość książek!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, co za wynik, mogę o takim pomarzyć. Ja tam jestem "daleko za murzynami", ale mam nadzieję, że w wakacje nadrobię co nieco.
    Pozdrawiam i zapraszam do wyzwania Książkowe Porządki!

    http://littledecoy7.blogspot.com/2015/07/ksiazkowe-porzadki-czyli-wakacyjne.html

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)