sobota, 20 czerwca 2015

Zapowiedzi: lipiec


Lipiec zbliża się coraz bardziej, a wraz z nim - kolejne zapowiedzi! Tym razem jest ich trochę mniej niż zwykle, ponieważ pozostałe tytuły nie zaciekawiły mnie zbytnio. Najbardziej czekam na Fangirl i Ten jeden dzień. Gorąco polecam Z mgły zrodzonego - już kiedyś tę książkę czytałam, ale z pewnością kupię to nowe, piękne wydanie! Ciekawi mnie też Niezauważalna, a za serię Lux muszę się w końcu zabrać.
Na jakie lipcowe zapowiedzi czekacie najbardziej?

36 komentarzy:

  1. "Fangirl" czytałam w oryginalnej wersji i powiem tak - książka bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się w takim razie, "Eleonora i Park" bardzo mi się podobało, więc mam nadzieję, że z "Fangirl" będzie podobnie. :)

      Usuń
  2. Całe szczęście, że w lipcu , jak narazie nie widzę nic dla siebie, bo czerwiec był bardzo obfity pod tym względem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzę dla siebie tylko kilka pozycji i też się cieszę, bo czerwiec mnie wykończył. :D

      Usuń
  3. Ja czekam na Orgin, ale dopiero po powrocie do Polski będę mogła się zabrać za niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu przeczytać "Obsydian"! :)

      Usuń
  4. Czekam na "Fangirl" :) Czy ja nie mam "Z mgły zrodzonego" na czytniku? Hmm, przestałam ogarniać moje książki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo - już nie wiem, co mam na czytniku, bo tyle tam książek. :)

      Usuń
  5. Sama nie wiem, na co czekam... Lipiec to czas, kiedy chcę czytać i czytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam podobnie, choć nie wiem czy dużo wyjdzie z tych planów :D Ale jak już ogarnę rekrutację na studia i mieszkanie, to będę czytać do woli. :))

      Usuń
  6. Jestem bardzo ciekawa Fangirl ;)
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sanderson. Tylko muszę przebrnąć przez te dwie cegły, które napisał :)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Z mgły zrodzony" jest ge-nial-ny! :) A za "Drogę królow" też muszę się zabrać. ;)

      Usuń
  8. Czytałam swego czasu w oryginale "Fangirl" i "Ten jeden dzień" - obie cudne i idealne na lato, chociaż powieść Gayle Forman była całkowicie różna od tego czego oczekiwałam ;)
    A najbardziej czekam na "Z mgły zrodzonego" - chociaż jestem zaskoczona, premiera nie miała być w czerwcu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie czuję, że to super książki na wakacje. :) W czerwcu był przedpremierowo w Empiku, a właściwa premiera jest 1 lipca. :))

      Usuń
  9. Ja polecam Fangirl i nie mogę się doczekać nowej Forman :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej nie mogę się doczekać. :)

      Usuń
  10. ''Grając w miłość'' jest super :) A ja czatuje na ''Ten jeden dzień''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę trochę nadgonić z Abbi Glines, ale bardzo lubię jej książki. :) Też czekam, mam nadzieję że warto!

      Usuń
  11. " Z mgły zrodzony" bard2zo mnie zaintygował. Czekam na pierwszą rrecenzje tejże książki. Mam nadzieję, ze przeczytam ją u Ciebie :>
    Zapraszam Cię do mnie na post poświęcony moim najnowszym pozycja książkowym.

    O! Dziękuje, że dodałaś mój blog w etykiecie "Czytam". To miłe :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo! No zobaczymy, bo już dawno czytałam tę książkę, ale może odświeżę ją sobie. :) Na pewno zajrzę. ;) Nie ma sprawy, często do Ciebie zaglądam. :))

      Usuń
  12. Czekam na dalsze losy Deamona i Katy <3 Nie mogę się już doczekać :)
    Fangirl też myślałam nad kupnem ale wciąż nie jestem przekonana.
    Muszę koniecznie zobaczyć "Z mgły zrodzony" bo może mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się coraz bardziej przekonana do serii Lux :) Chyba zabiorę się za nią w lipcu.

      Usuń
  13. "Tej jeden dzień" to lektura obowiązkowa. Ciekawa jestem też "Fangirl" i "Niezauważalnej". Ja również muszę zabrać się za serię "Lux".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też koniecznie muszę przeczytać Ten jeden dzień!

      Usuń
  14. Czytałam poprzednie tomy serii Lux, więc i ciekawi mnie kolejny oczywiście ;)
    Tak to interesujące wydają się być Fangirl oraz Ten jeden dzień.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejny miesiąc z kuszącymi zapowiedziami :) Z pewnością sięgnę po "Ten jeden dzień", którego jestem bardzo ciekawa, ale intryguje mnie też "Fangirl" oraz "Grając w miłość" :)

    KsiążkowyŚwiat

    OdpowiedzUsuń
  16. ,,Ten jeden dzień" interesuje mnie szalenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na Fangirl i Ten jeden dzień - tak jak Ty, czekam na te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie na Fangirl ;) http://recenzje-z-nibylandii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej zainteresowała mnie chyba książka Fangirl. Mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać po premierze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeczytałam opis "Fangirl" i zaraz przypomniały mi się dni, kiedy udzielałam się w fandomie Harry'ego Pottera (głównie czytałam i komentowałam ff). ;)

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)