środa, 10 czerwca 2015

Stosik majowy


Maj dobiegł końca w błyskawicznym tempie, a ja przez znaczną część miesiąca zamawiałam książki, by "odstresować się i nagrodzić" po maturach (w końcu jakaś w miarę rozsądnie brzmiąca wymówka). Niektóre pozycje dotarły do mnie dopiero w czerwcu, więc pokażę je w następnym stosie - wolę nawet nie myśleć, jak bardzo będzie pokaźny. :)

Od góry:

  • Stephanie Perkins - Lola i chłopak z sąsiedztwa
  • Samantha Shannon - Zakon mimów
  • Colleen Hoover - Maybe someday
  • Claire North - Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta
  • Diana Gabaldon - Uwięziona w bursztynie
  • Vladimir Nabokov - Lolita
Kupiłam też dwie książki na czytnik: Malfetto. Mroczne piętno oraz Córkę zjadaczki grzechów:


A jakie zdobycze trafiły do was w maju?

25 komentarzy:

  1. Ooo, chciałabym przeczytać Lolitę!
    W maju - o ile się nie mylę - nic nowego na półki nie doszło. Natomiast w czerwcu już trzy książki i tak się zastanawiam, czy na tym się zatrzyma :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Maybe someday uwielbiam! Mam nadzieję, że i Tobie przypadnie do gustu. Reszty nie znam, dlatego będę wyczekiwać Twoich recenzji. Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakon mimów właśnie się czyta :3
    miedzysklejonymikartkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetne zdobycze. bardzo interesuje mnie "Zakon Mimów", ale najpierw muszę się zabrać za pierwszą część, która czeka na półce... Reszta książek prezentuje się również niezwykle interesująco... Do mnie w maju przybyło naprawdę wiele książek i cały czas zastanawiam się, kiedy ja to w końcu przeczytam. Na szczęście zbliża się koniec szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za Maybe someday biorę się niedługo, to samo z Zakonem. :)
    Z chęcią dorwałabym jeszcze tego Harry'ego Augusta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa twojej recenzji ksiażki pt. "Córka zjadaczki grzechów"

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik! :) Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta mam z targowej wymiany, czeka na swoją kolej ;) Zazdroszczę Uwięzionej w bursztynie. Lolita - klasyk :) Zakon mimów właśnie recenzowałam, więc nie będę zdradzać moich odczuć :D Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę świetne Maybe Someday :) Powieść Gabaldon również mam, czeka na swoją kolej :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Okładka ''Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta'' jest świetna! Właściwie tylko dzięki niej chciałabym przeczytać tę książkę :D No i ''Lolita'' - bardzo mnie ciekawi i mam nadzieję, że uda mi się z nią w najbliższej przyszłości zapoznać. Do mnie w maju trafiła tylko jedna książka - ''Próba żelaza'' i była całkiem okej, myślałam, że będzie duo gorsza, a czytało się ją super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa "Mroczne piętno" zazdroszczę "Zakon Mimów" :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny stosik! :) U mnie również znajduje się MS i Pierwszych piętnaście... A z biblioteki pożyczyłam Czas Żniw, więc po Zakon Mimów też kiedyś sięgnę :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Maybe someday też u mnie czeka na swoją kolej, a Lolę chętnie bym przeczytała:) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chciałabym przeczytać 3 pierwsze pozycję. "Córka zjadaczki grzechów" jest świetnyn debiutem, od razu się zakochałam. Jestem ciekawa, jak będzie wyglądał Twój stosowy czerwiec. "Zakonu mimów" trochę się obawiam, dlatego leży na mojej półce i tęsknie patrzy. :)

    wachajac-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo jestem ciekawa "Pierwszych piętnastu żywotów". Pewnie, że po maturze się należy! A potem po odebraniu wyników także - albo w nagrodę, albo na pocieszenie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka Diany jest OLBRZYMIA! :-) Jestem w posiadaniu "Maybe someday", "Zakonu mimów" i "Piętnastu pierwszych żywotów..."
    Życzę miłej lektury. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa "Loli i chłopaka z sąsiedztwa", bo dość głośno było o tej książce na zagranicznym booktubie. Nie wiem, kto skrzywdził tę książkę tą okładką... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny stos :) Miłej lektury każdego tego cudeńka :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny stosik! Najbardziej interesuje mnie ,,Uwięziona w bursztynie"!

    OdpowiedzUsuń
  19. No to będziesz mieć co czytać. Super! "Maybe Someday", mnie najbardziej interesuje :)
    Pozdrawiam, Mz.Hyde

    OdpowiedzUsuń
  20. "Lola i chłopak..." mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłej lektury;)
    Ja Maybe someday mam już na półce.
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Same świetne tytuły trafiły do Ciebie w maju! Wiem, bo większośc z nich mam :D
    Popieram za ten wybór i życzę miłej lektury :)
    RecenzjeAmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. "Lolita" to moje must read zdecydowanie. "Maybe Someday" przeczytam za parę dni, jak tylko skończę "Nie oddam dzieci!" Michalak. Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. podkradła bym książkę Claire North. :)
    polecam ''Zakon Mimów'' i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  25. Też muszę się zaopatrzyć w "Maybe Somday" :)

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)