sobota, 9 maja 2015

Stos pomaturalny


Od góry:

  • E. Lockhart, Byliśmy łgarzami
  • J. Abercrombie, Pół króla
  • R. Rowell, Eleonora i Park
  • K. Keplinger, DUFF[recenzja]
  • M. Bedford, Bez końca
  • H. Smale, Geek girl
  • S. Chainani, Akademia dobra i zła
  • M. Stiefvater, Król kruków oraz Złodzieje snów
  • E. Gaskell, Północ i Południe
  • J. Austen, Rozważna i romantyczna oraz Opactwo Northanger

Przy okazji chciałabym zachęcić was do zapoznania się z ofertą Księgarni Książka i Prezent. Przy wykonaniu zamówienia za określoną kwotę, dostaniecie w prezencie gadżet - zestaw takich cudownych zakładek. :) Od razu dużo przyjemniej spędza się czas przy lekturze, a same zakładki są dobrze wykonane i myślę, że przypadną do gustu każdemu książkoholikowi. A oferta księgarni tylko zachęca do robienia zakupów, więc uważam, że warto zajrzeć. :)

W końcu jestem już prawie po maturach, dlatego powoli wracam do życia i nareszcie będę miała czas na coś innego niż ciągła nauka - słowo daję, nie mogłam już patrzeć na podręczniki i arkusze z poprzednich lat. Wakacje czas zacząć. :)

35 komentarzy:

  1. Miłego czytania i odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak poszło?! :)
    Miłego odpoczynku życzę.
    PS te zakładki strasznie kuszą. .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nieźle, jestem dobrej myśli. Dziękuję!

      Usuń
  3. Też kupiłam ostatnio "Eleonorę & Parka", a "Bez końca" bardzo chciałabym przeczytać ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo same nieznane mi propozycje! :) i jak po maturze?

    www.zapachdruku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odczucia dobre, oby przełożyło się to na wyniki. :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę Akadami dobra i zła :) Ma ją w planach zakupowych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mocniutko polecam Eleonorę i Parka, po prostu perełeczka taka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przeczytałam i zgadzam się, kompletnie mnie oczarowała! :)

      Usuń
  7. Ja też jestem już prawie po maturach i czytam jak szalona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokładnie tak samo, nie mogę oderwać się od książek. :) Nadrabiam kilkumiesięczne zaległości. :)

      Usuń
  8. "Król kruków" mnie ciekawi.
    A ja mam takie pytanko: co robisz po liceum? gdzie wybierasz się na studia? i czy matura w tym roku była według Ciebie trudna? jaki wziełaś sobie przedmiot rozszerzony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozszerzony zdawałam polski, angielski i wos. Jeżeli chodzi o maturę, to podstawa była moim zdaniem dość łatwa w przeciwieństwie do rozszerzeń. Forma tych matur różniła się nawet od tego, co było na próbnych, do końca nie było wiadomo, jak będzie wyglądać nowa matura, przez co nie można było w pełni się do niej przygotować. Zadania miały wiele podpunktów, na wosie sporo było takich z rodzaju "co autor miał na myśli", no i za mało czasu na to wszystko. Nad studiami jeszcze myślę, ale pewnie zdecyduję się na prawo, psychologię, może ekonomię lub lingwistykę. :)

      Usuń
  9. Zostałaś przeze mnie nominowana do TAG'u :D

    http://papierowa-kraina.blogspot.com/2015/05/disney-princess-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stosik! :) DUFF mnie rozczarowało, ale jestem ciekawa Eleanor&Park, miłej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Eleonora i Park podobno wymiatają :) Zazdroszczę tych zakładek są świetne :)
    Pozdrawiam, Mz.Hyde

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny stos :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czas na odpoczynek! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również mam już mój pomaturalny stos, choć chyba poczekam jeszcze na Warszawskie Targi, żeby coś ciekawego znaleźć, ale mój jest chyba nieco mniej okazalszy.
    Z Twojego nie czytałam jeszcze żadnej książki, ale wiele chciałabym mieć na swojej półce i jak najszybciej przeczytać.

    Życzę Ci miłej lektury i gorąco pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, zazdroszczę targów. :) Czekam w takim razie na stos!

      Usuń
  15. Król kruków mnie rozczarował :( Ale Pół króla mam u siebie i jestem ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a mi akurat się podobał. :) Na początku trochę się co prawda dłużył, ale potem robi się dużo lepiej!

      Usuń
  16. Cudowne zdobycze,zazdroszczę tych zakładek ! Miłego czytania życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rety, jestem tak strasznie do tyłu z nowościami wydawniczymi, że niektórych książek z tego stosu kompletnie nie kojarzę, co nigdy wcześniej mi się nie zdarzyło. :) Nie mogę się doczekać, aż będę mogła ułożyć swój posesyjny stos, wszystkie książki z tego posta niesamowicie rozbudziły mój apetyt. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chciałabym przeczytać "Geek Girl" oraz mam zamiar zrobić najbliższe zakupy w tej księgarni (skusiły mnie zakładki).

    OdpowiedzUsuń
  19. Podkradłabym Ci przede wszystkim "Byliśmy łgarzami" oraz "eleonora i park", "Bez końca" no i może "Geek girl". :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz należy Ci się odpoczynek, zasłużony!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny stosik. Zakupy w Biedronce były, jak widać :)
    Życze Ci cudownego odpoczynku i najlepszych wrażeń przy lekturze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się powstrzymać, wydania są piękne. :) Żałuję tylko, że nie udało mi się upolować "Dumy i uprzedzenia". :)

      Usuń
  22. Ale super stosik! Miłej lektury ^^

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)