niedziela, 5 października 2014

Podsumowanie września


Wrzesień był dość zabieganym miesiącem, który minął właściwie nie wiadomo kiedy. Szkoła zaczęła się już na dobre, wzięłam się za naukę do matury, chodzę też na kurs na prawo jazdy (trzymajcie kciuki, egzamin coraz bliżej!) i prawdę mówiąc miałam wrażenie, że praktycznie nic we wrześniu nie przeczytałam. Okazało się jednak, że udało mi się zapoznać z aż 9 książkami i jestem naprawdę zadowolona z wyniku!

Lista przeczytanych książek:
  • Rick Riordan - Zagubiony heros[recenzja]; Syn Neptuna
  • Sophie Hannah - Inicjały zbrodni, [recenzja]
  • Richelle Mead - Magia indygo, Serce w płomieniach
  • Kiera Cass - Jedyna[recenzja]
  • Gillian Flynn - Zaginiona dziewczyna
  • R. J. Palacio - Cud chłopak
  • Jeaniene Frost - W pół drogi do grobu
Jak widać, udało mi się przeczytać kilka naprawdę fantastycznych książek i w zasadzie każdą z nich mogę Wam serdecznie polecić, może poza W pół drogi do grobu, które trochę mnie rozczarowało, ale seria ma wiele oddanych czytelników, więc miłośnikom wątków paranormalnych powinna przypaść do gustu. :)
Mam nadzieję, że październik pod względem czytelniczym okaże się być równie dobry, jeśli nie lepszy. A jak u Was wypadł wrzesień?

14 komentarzy:

  1. Gratulacje takiego wyniku :)

    http://ksiazkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik. Moje gratulacje!
    Powodzenia też życzę na kursie z prawa jazdy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przeczytałam 15 książek, w następnych miesiącach będzie ich na pewno mniej - jestem w drugiej liceum, więc muszę kuć biologię, biologię, biologię i jeszcze chemię na dokładkę. ;)
    Strasznie Ci zazdroszczę, że przeczytałaś "Serce w płomieniach". Mnie zostaje biblioteka, więc nawet nie chcę myśleć o tym, kiedy przyjdzie mi ją przeczytać (a mój Adrian czeka!). Podobała Ci się ta część? Bo zdania są podzielone, a osobiście obawiam się, że autorka obdarła Adriana z jego tajemniczości, robiąc z niego narratora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, nigdy nie mam pojęcia, jak udaje Ci się tyle czytać. :D "Serce w płomieniach" jest absolutnie fantastyczne, jak dla mnie najlepsza część Kronik jak do tej pory. Zakończenie spędza mi sen z powiek już od miesiąca i chyba muszę zakupić kolejny tom w oryginale, bo nie wytrzymam do polskiej premiery. A Adrian zachwycający jak zwykle. :)

      Usuń
    2. Przez ciebie zamiast spać po nocach, będę myślałam o tej książce. :P O rany, chce ją w końcu przeczytać!

      Usuń
  4. Wow, bardzo dobry wynik z tymi przeczytanymi książkami, serdecznie gratuluję i życzę kolejnych tak owocnych miesięcy ( u mnie ledwie przeczytane 4 tytuły... :/)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładnie Ci poszło, mój wrzesień to istna tragedia... i w życiu, i w blogosferze, ale wychodzę na normę i może dogonie Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta seria Rechelle Mead jest wprost cudowna, a Adrian po prostu porwał moje serce i nie ma zamiaru oddać. Seria o Percym jest wciąż moim wielkim wyzwaniem, ponieważ nic jeszcze nie zaczęłam, ale poluję i poluję.
    U mnie wrzesień nie wypadł różowo - szkoła. Miałam w planach kilka pozycji, za które się nawet nie zabrałam.
    Gratuluję wyniku i trzymam kciuki za prawko i maturę!

    [recenzje-neph.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wynika, jakoś mi umknęło że przeczytałaś tyle książek a recenzji nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wyniku, u mnie bardzo słabo. Jestem ciekawa Zaginionej dziewczyny :) Powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wynik, zazdroszczę, bo u mnie niestety dużo gorzej we wrześniu ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję świetnego wyniku. Oby tak dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam na półce "zaginionego herosa" muszę go wreszcie zacząć. :) A Mead książki po prostu kocham :P

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)