czwartek, 4 września 2014

Podsumowanie sierpnia


Kiedy minął sierpień i nadszedł czas podsumowań, byłam właściwie pewna, że niezbyt popisałam się pod względem przeczytanych książek. Miałam wrażenie, że praktycznie nic nie przeczytałam, ale okazało się, że udało mi się dokończyć 11 pozycji, także mogę być z siebie dumna. :)

Lista przeczytanych w sierpniu książek:

  • Sarah J. Maas - Szklany tron[recenzja]
  • Morgan Matson - Aż po horyzont
  • Liane Moriarty - Sekret mojego męża
  • Rick Riordan - Bitwa w Labiryncie; Ostatni olimpijczyk; Złodziej pioruna. Powieść graficzna
  • Sarah J. Maas - Korona w mroku[recenzja]
  • Diana Gabaldon - Obca
  • Kiera Cass - Rywalki, [recenzja]; Elita[recenzja]
  • Morgan Matson - Lato drugiej szansy[recenzja]

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z wyniku, zwłaszcza, że udało mi się przeczytać Obcą, która liczy sobie około 700 stron. :) Swoją drogą, ogląda ktoś serial Outlander na podstawie serii Gabaldon? Świetny!

Nie wiem, jak to będzie z czytaniem w nadchodzącym miesiącu, bo ledwo zdążyłam wrócić do szkoły, a już widzę, że czeka mnie ogrom pracy. Ale mam plan nie dać się szkole, zwłaszcza, że już niedługo pojawi się parę wyczekiwanych przeze mnie książek - jak Jedyna czy Miasto niebiańskiego ognia (!).

22 komentarze:

  1. Gratuluję wyniku:) Normalnie mogę się przy Tobie schować:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem twojego wyniku. Szczególnie że sięgnęłaś po ''Obcą'', która ma prawie 700. Gratuluje i życzę równie owocnego czytelniczego września.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomity miesiąc! Oby wrzesień przyniósł podobne wyniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły wynik, a sytuacja w szkole powoli się unormuje ;) Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wyniku xD Fajnie, że przeczytałaś w jednym miesiącu obie cześci "szkalnego tronu'. Ja pierwszą cześć czytałam już dawno i nie do końca pamietam co bylo w tej książce i nie moglabym przeczytać 2 cześci bez powtórzenia pierwszej aby sobie przypomnieć.. ehh :))
    11 książek to bardzo dobry wynik :D

    http://papierowa-kraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tylu przeczytanych książek! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na letni miesiąc - świetny wynik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż po horyzont i Lato drugiej szansy pochodzą z moich chciejek i mam nadzieję, że kiedyś ich przeczytam ;) Wynik bardzo ładny sama bym chciała taki uzyskać, niestety sierpień dla mnie nie był tak łaskawy... ale może wrzesień będzie, a w szkole najgorsze są te pierwsze dni, później już będzie okej ;)
    recenzjeami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, najgorzej przestawić się z wakacji na rok szkolny, ale potem już z górki. :)

      Usuń
  9. Gratuluję wyniku! Mam nadzieję, że wrzesień będzie równie dobry. c:


    [recenzje-neph.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę niezły wynik! Gratuluję!
    Ciekawa jestem, jak to robisz, że jesteś w klasie maturalnej i nadal piszesz bloga ? Jak znajdujesz na to czas ? Ja zaczynam pierwszy rok w liceum i już widzę, że będzie ciężko...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez te wszystkie lata już sobie wypracowałam jako taki system. :) Najważniejsze to robić wszystko na bieżąco i nie zostawiać sobie nauki na ostatnią chwilę - od tego chyba najtrudniej mi się powstrzymać, bo taką mam naturę, ale w pewnym momencie tyle się wszystkiego uzbiera, że wręcz nie sposób ogarnąć. :) Myślę, że szybko wkręcisz się w ten licealny tryb, trzymam kciuki!

      Usuń
  11. Wynik jest świetny, gratuluję. Też zaczęłam teraz maturalną klasę i się trochę stresuję - dopiero pierwszy tydzień szkoły, a już mam dużo nauki. Powodzenia we wrześniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie mów, nauki mam już po dziurki w nosie, a to dopiero początek. :P Zamierzam się jednak skupić tylko na przedmiotach maturalnych, bo inaczej chyba nie dam rady. Nawzajem! :)

      Usuń
  12. Moje gratulacje! Ja chyba nigdy takiego wyniku nie osiągnę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry wynik, gratuluję :)

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyniku :) Muszę w końcu zabrać się za Szklany Tron!
    Powodzenia we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny wynik! W porównaniu do Ciebie, to słabo mi poszło, ale nie przejmuję się tym, bo to nie wyścigi, prawda? ;) Udanego września!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że nie wyścigi, każda przeczytana książka się liczy. :)

      Usuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)