niedziela, 10 sierpnia 2014

Stos 5/14


Ostatnio trafiło do mnie sporo książek, dlatego postanowiłam podzielić się z Wami ich widokiem. :) Większość z nich już przeczytałam, pojawiły się też recenzje (Monument 14. Odcięci od świataCoś do straceniaSieroce pociągiSzklany tronDotyk Julii), kilka z nich czeka na swoją kolej i najbardziej nie mogę doczekać się lektury Korony w mroku, ponieważ Szklany tron był po prostu fenomenalny.
Czytaliście którąś z tych książek? Polecacie coś szczególnie?
Życzę udanej niedzieli, a tymczasem wracam do lektury Ostatniego olimpijczyka. :)

32 komentarze:

  1. Ja czytałam tylko Dotyk Julii i powiem tyle, że nie jest to książka zła, ale niczego mi nie urwało ;) Więcej w niej romansu, niż dystopii, no i partner Julii taki dosć... rozlazły. No ale może kiedyś skuszę się na pozostałe dwie części, bo bardzo szybko się czyta. Intryguje mnie natomiast Monument 14 i Tego lata stałam się piękna. Może kiedyś będę miała okazję się z nimi zapoznać. Udanego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mocno polecam kolejne części Dotyku, ponieważ są o niebo lepsze :) Adam jest tragiczny, działał mi na nerwy jak mało kto, zdecydowanie wolę Warnera ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam "Angelfall" i przymierzam się do przeczytania drugiej części! Mam nadzieję, że będzie równie dobra, jak pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga część też jeszcze przede mną i mam takie same nadzieje :)

      Usuń
  3. Super tytuły. Na mojej półce też czeka już Dar Julii -jednak brak czasu. "Sekret Julii" na półce czekał rok :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny stosik :) Polecam Angelfall i Julkę, Aż po horyzont również świetne, Szklany Tron czeka na półce, bo kiedyś dorwałam go za dyszkę, chyba się za niego zabiorę. coś do stracenia bardzo słabe, zazdroszczę Monumentu :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie kończę Sieroce pociągi. fantastyczna powieść!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko Dotyk Julii :) Czekam na recenzje, bo zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Aż po horyzont" jestem strasznie ciekawa. Serię "Dotyk Julii" polecam gorąco! Miłej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serię o Julii chętnie bym przeczytała, zwłaszcza że byłam zachwycona pierwszym tomem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie czytaj dalej, bo kolejne tomy są coraz lepsze :)

      Usuń
  9. Piękny stos i popieram Twój zachwyt dla Szklanego tronu. A ze stosiku jestem ciekawa serii pastelowej Jaguara, teoretycznie to nie mój target, ale sięgam po takie książki często.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik:) czytałam z niego tylko Angelfall i bardzo mi się podobało:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tylko Dotyk i Sekret Julii, reszta jest dla mnie obca, ale na pewno są ciekawe. Czekam szczególnie na recenzję "tego lata stałam się piękna" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozazdroszczę większości książek, a w szczególności Sarah J. Maas.
    Miłej lektury !

    OdpowiedzUsuń
  13. Julka to jedna z moich ulubionych serii, ale zaczynałam ją tuż po premierze pierwszego tomu, kiedy jeszcze nie było szału na ten gatunek. Nie wiem jak odebrałabym teraz... Zazdroszczę "Aż po horyzont", "Szklanego tronu" i "Korony w mroku" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesują mnie ksiażki o Julce (jezeli mogę tak napisać, wiem, że troche nieproofesjonalnie).

    OdpowiedzUsuń
  15. Same Julki :D U wszystkich je ostatnio widuję!

    http://dzikie-anioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Trylogię Tahereh Mafi uwielbiam, przede mną ostatni tom. "Monument 14" bardzo mi się podobał.
    Zazdroszczę Ci natomiast prawie wszystkiego... "Szklanego tronu", "Coś do stracenia" i "Aż po horyzont" świetnie się zapowiadają.
    Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż po horyzont, Szklany tron i Korony w mroku zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O, "Sieroce pociągi" są grubsze, niż sobie wyobrażałam, to dobrze. ;) A "Dotyk Julii" próbowałam czytać, ale utknęłam, jakoś nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Julia opanowała Twój stos :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytam właśnie "Monument 14", a potem zabieram się za "Aż po horyzont" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne nabytki! Z wielką chęcią podkradłabym "Dar Julii", "Sieroce pociągi", "Aż po horyzont" i "Coś do stracenia". Niestety niczego nie polecam, ani nie odradzam, bo nic nie czytałam... ;_;

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże.... CUDOWNE!! wszystkie bym chciala mieć :)) szczęściara :o

    OdpowiedzUsuń
  23. "Szklany tron" to jedno z moich odkryć roku także... No i ogromnie polecam "Aż po horyzont" - piękna treść ale i wydanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. "Szklany tron" to jedno z moich odkryć roku także... No i ogromnie polecam "Aż po horyzont" - piękna treść ale i wydanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tego stosiku czytałam "Dotyk Julii", "Angelfall" i "Ostatniego olimpijczyka" , z czego najlepsza była ta ostatnia. Uwielbiam twórczość Ricka Riordana :)
    Chętnie podkradłabym ci "Monument 14" :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tych książek strasznie rozczarowały mnie te o Julii. Pierwsza była genialna, ale reszta jakaś taka dziwna.
    Na pewno zabiorę się wkrótce za "Angelfall" i od dawna poluję na "Aż po horyzont". Czekam na recenzje!
    A i jeszcze muszę zapoznań się z Twoją recenzją "Coś do stracienia". c:

    [recenzje-nehp.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)