niedziela, 3 sierpnia 2014

Podsumowanie lipca


Z lipcem wiązałam spore nadzieje odnośnie czytania i liczyłam na to, że będę mogła pochwalić się imponującym wynikiem. Nie wyszło do końca tak, jak miałam nadzieję, jednak i tak jestem z siebie całkiem zadowolona, ponieważ w drugiej połowie lipca wyjechałam nad morze i podczas mojego pobytu tam praktycznie nic nie czytałam - książki zamieniłam na ubóstwianą przeze mnie jazdę konną. :)
  • Tahereh Mafi - Dotyk Julii, Sekret Julii, Dar Julii
  • Cora Carmack - Coś do stracenia, [recenzja]
  • Emmy Laybourne - Monument 14. Odcięci od świata, [recenzja]
  • Christina Baker-Kline - Sieroce pociągi, [recenzja] ! - Polecam, polecam, POLECAM!
  • Susan Ee - Angelfall
  • Rafał Kosik - Felix, Net i Nika oraz Bunt Maszyn

...co w sumie daje 8 książek. Wynik nie jest zły, choć mogło być lepiej - oby sierpień okazał się trochę lepszy. :)
A jak wyglądają Wasze wyniki?

22 komentarze:

  1. Jak na miesiąc z wakacyjnym wyjazdem, to świetny wynik! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wynik bardzo dobry! W sierpniu będzie jeszcze lepiej.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny przeczytane książki i gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, nie przesadzaj. Wynik naprawdę niczego sobie. Ja nigdzie nie byłam i też przeczytałam tylko 8 książek.
    Życzę udanego sierpnia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wynik i tak jest bardzo ładny, więc nie marudź! ;) Ciekawi mnie Twoje zdanie na temat "Angelfall", bo książka znajduje się na mojej liście i nie wiem, czy zabrać się za nią teraz, czy może zostawić na jakiś mniej wymagający moment ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angelfall polecam, zwłaszcza jeśli lubisz trochę mroczniejsze książki z dużą ilością akcji. Jedyne, co nie podoba mi się w tej pozycji to nieadekwatność ceny do objętości, ale to już nie wina autorki. ;)

      Usuń
  6. Mi w lipcu udało się przeczytać 11 książek :)
    Ciekawe książki przeczytałaś.

    http://ksiazkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się nie nastawiałem na niezliczoną ilość książek, bo cały czas prowadzę romanse z lipami i biologią, więc ciężko mi cokolwiek planować. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wynik, u mnie 5 przeczytanych książek z czego się bardzo cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak na okres wakacji 8 książek to dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 8 książek to bardzo dobry wynik, ja niestety nie mogę się takim pochwalić, brak czasu...

    OdpowiedzUsuń
  11. W wakacje nie tylko czytaniem człowiek żyje ;) Życzę Ci, aby lepszy był... wrzesień ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wynik, godny pozazdroszczenia! Powodzenia w sierpniu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sieroce pociągi również polecam. A wynik lektur lipca jest dobry nie ma nad czym się martwić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosika ubóstwiam, świetny autor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny wynik. Cieszę się, że dużo czytasz; pracuję w bibliotece i przyznam, ze akurat młodzieży mamy jakoś mniej niż pozostałych grup wiekowych.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja przeczytałam 26 książek. Bardzo dobry wynik, jeśli wziąć pod uwagę, że codziennie oprócz weekendów zajmowałam się dziećmi siostry. ;)
    Podobała się Tobie trylogia pani Mafi? Bo chcę ją niedługo kupić i nie wiem, czy warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, zawsze mnie szokujesz swoim wynikiem. :) Gratuluję! Polecam, akurat udało mi się wyczaić ją na jakiejś promocji, i jeżeli lubisz takie klimaty typu X-men, to myślę, że przypadnie Ci do gustu. :)

      Usuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)