środa, 7 maja 2014

Stosik 3/14

Kto nie lubi patrzenia na nowe, wciąż jeszcze tą nowością pachnące książki? Cóż, ja z pewnością nie zaliczam się do grona takich osób, więc postanowiłam podzielić się z Wami widokiem pozycji, które w ostatnim czasie trafiły w moje ręce:




Tradycyjnie od góry:
  • Veronica Roth, Wierna - książka już przeczytana, choć nie powiem, sporo musiałam się z nią namęczyć. Więcej w recenzji, która niedługo się pojawi. Ogromny zawód.
  • Beth Revis, Milion słońc - bardzo udana kontynuacja W otchłani, recenzję możecie przeczytać TUTAJ
  • Beth Revis, Cienie ziemi - jestem właśnie w trakcie lektury i jak na razie wrażenia pozytywne, choć póki co przeczytałam tylko kilka pierwszych rozdziałów
  • Katja Millay, Morze spokoju - wielkie rozczarowanie, [recenzja]
  • F. Scott Fitzgerald, Wielki Gatsby - przecudowna książka, polecam też film na jej podstawie z Leonardo DiCaprio :)

A tu książka, która nie załapała się na stos, ale właśnie ją czytam, bo swego czasu słyszałam tyle dobrego o Joyce Carol Oates, że muszę na własnej skórze przekonać się, czy jej twórczość trafi też do mnie:
Joyce Carol Oates, Tatulo
Tak więc ja zmykam do lektury, mam nadzieję, że tydzień mija Wam książkowo (sama mam wolne do poniedziałku, wszystko dzięki maturom :)).
A tu piosenka, na której punkcie mam obecnie obsesję:

24 komentarze:

  1. Świetny stosik! Zazdroszczę książek Beth Revis ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Należysz chyba do mniejszości jeśli chodzi o ,,Morze spokoju'' , ponieważ w sieci z reguły figurują same pochlebne recenzje tej książki. I mnie również ona uwiodła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy stos. Polecam "Wielkiego Gatsby'ego" (moją opinię o tej książce możesz poznać odwiedzając mojego bloga). Reszty pozycji nie czytałam. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprócz Wiernej, którą już czytałam, z wielką chęcią wzięłabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że Morze spokoju okazało się zawodem. Miałam dużą ochotę na tę książkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny stosik! Z chęcią podkradłabym wszystkie pozycje ("Wierną" również mam już dawno za sobą i nie mogę powiedzieć, bym pałała do niej uwielbieniem, ale ładnie wyglądałaby na półce obok dwóch poprzednich tomów). Życzę przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko.! Też chcę takie książki.! Wszystkie :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o? Morze spokoju i rozczarowanie ? Nie czytałam, ale wszyscy polecają ;c
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stosik. Chętnie podkradłabym "Morze Spokoju" i Revis, Gatsby jest świetny, ale film podobał mi się chyba bardziej.
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę trzeciej części "W otchłani" - "Cieni Ziemi", bardzo chcę się zapoznać, szczególnie, że zakońćzenie tej serii może być zaskakujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią przeczytałabym książki Beth Revis. Mają obłędne okładki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chcę wszystkie! :(
    Szczególnie zazdroszczę książek Beth Revis i "Morza spokoju"
    Miłego czytania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Książki Beth Revis dopiero przede mną, a jeśli chodzi o Veronicę Roth, to podczytuję sobie powoli "Zbuntowaną" :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O, ładne wydanie Wielkiego Gatsby masz w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też ciekawią mnie książki Joyce Carol Oates, ale skusiłam się na "Zbłoconą". Mam nadzieję, że okaże się tak świetna, jak mówią.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne tytuły :) Ja czekam na "Cienie ziemi" (a może już doszły ) :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam "Morze spokoju" i "Wielkiego Gatsby'ego", obie mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam w planach "Wielkiego Gatsby'ego". Przyjemnej lektury!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żadej kisazki jeszcze nie cyztałam.
    uwielbiam Lane Del Rey, ale tej piosenki nie słyszłam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny stosik : ) Miłego czytania : >

    OdpowiedzUsuń
  21. Cienie ziemi i Morze spokoju to coś co bym z chęcią przeczytała.
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam ,,Morze spokoju" jak dla mnie świetna, mam nadzieję że na jej podstawie nakręcą film :)

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)