niedziela, 11 maja 2014

Seriale, które oglądam cz. 1

Jak już parę razy wcześniej wspomniałam, przejawiam dość silne uzależnienie od seriali. :) To dla mnie świetny sposób na odprężenie się po męczącym dniu czy po prostu oderwanie myśli od rzeczywistości. Seriali oglądam więcej, niż umiem zliczyć (#human), dlatego za jakiś czas prawdopodobnie pojawi się kolejna część tego postu. ;) Przy każdym z seriali znajduje się odnośnik do jego strony na Filmwebie, jeżeli ktoś miałby ochotę zapoznać się z opisem, opiniami innych itd.


Supernatural
Nie jest to pierwszy serial, który zaczęłam oglądać "na poważnie", ale to chyba właśnie z nim zostałam najdłużej, ponieważ wciąż czekam na następne odcinki i nie znudziłam się fabułą. Supernatural to jedyny serial, na którym zdarzało mi się nawet uronić łzę, co jest naprawdę sporym osiągnięciem, bo jak to kiedyś podsumowała moja koleżanka, w stosunku do filmów/książek/seriali etc. mam wrażliwość słupa telegraficznego i rzeczywiście coś w tym jest. :) Początkowa dość silna fascynacja Supernatural minęła mi już jakiś czas temu, jednak nadal z wielką przyjemnością go oglądam, choć jak pewnie spora część fanów uważam, że powinien skończyć się już jakiś czas temu.
strona Supernatural na Filmwebie - KLIK


The Walking Dead
The Walking Dead zaczęłam oglądać stosunkowo niedawno, bo kilka miesięcy temu i w przeciągu kilku tygodni po prostu pochłonęłam wszystkie sezony. Zupełnie nie spodziewałam się, że oglądanie serialu z tematyką zombie aż tak mnie wciągnie! A musicie wiedzieć, że The Walking Dead jest niewiarygodnie uzależniającą produkcją i choć wielokrotnie obiecywałam sobie, że obejrzę jeszcze tylko jeden odcinek, zazwyczaj kończyło się na znacznie większej ilości. Odcinki trzymają w napięciu, fabuła jest interesująca, a bohaterowie mają tak różne osobowości, jak to tylko możliwe - niektórzy budzili we mnie instynkt mordercy, a inni stali się moimi ulubionymi. Nie mogę się już doczekać kolejnego sezonu!
strona The Walking Dead na Filmwebie -KLIK


Reign
To dość "młody" serial, ponieważ The CW właśnie emituje jego pierwszy sezon. Reign traktuje o losach Marii Stuart w czasie, gdy mieszkała na francuskim dworze, jednak od razu uprzedzam, że nie jest zbyt zgodny z prawdą historyczną i pojawia się w nim sporo elementów fantastycznych. Osobiście bardzo lubię ten fragment historii, lecz do Reign podchodzę z dystansem i dzięki temu szalenie przyjemnie mi się go ogląda. :) Jeżeli komuś nie przeszkadza taka niezgodność z większością faktów, gorąco polecam ten serial, ale osoby, które to może irytować, od razu uprzedzam, ponieważ naprawdę więcej tu inwencji twórczej niż prawdy. :)
strona Reign na Filmwebie - KLIK


The Carrie Diaries
Serial luźno oparty na książce "Dzienniki Carrie", dotyczący młodości głównej bohaterki Seksu w wielkim mieście. Jakiś czas temu pojawił się ostatni odcinek drugiego sezonu i ze smutkiem przyjęłam wiadomość, że następnego sezonu nie będzie. Na szczęście jednak wszystkie wątki zostały zakończone, choć nie ukrywam, że kilka z nich złamało mi serce. Bardzo przyjemny serial osadzony w ubiegłym stuleciu, poświęcony modzie, przyjaźni i miłości. Naprawdę żałuję, że już nigdy nie obejrzę nowego odcinka The Carrie Diaries, ale Was oczywiście mocno zachęcam do zapoznania się z tymi dwoma sezonami - jeżeli ktoś nie ma czasu na zaczynanie kolejnego "tasiemca", ten serial jest idealny, ponieważ w sumie ma tylko 26 odcinków.
strona The Carrie Diaries na Filmwebie - KLIK


Modern family
Serial ten oglądam od chwili, gdy zaczął być emitowany i już od początku obdarzyłam go ciepłymi uczuciami - bo Modern family to właśnie taki ciepły, przyjemny serial, ze sporą dawką humoru. Dodatkowo świetną sprawą jest to, że mimo iż utrzymuje się on na antenie już od kilku lat, to nie stracił na jakości, wręcz przeciwnie, wciąż bawi, i to nawet bardziej, niż na początku. Modern family śledzi losy właśnie takiej "współczesnej rodziny", bohaterowie są przesympatyczni i jest to jeden z tych seriali, które poleciłabym naprawdę wszystkim - oglądają go zarówno niektórzy członkowie mojej rodziny, jak i znajomi, każdy znajdzie tu coś dla siebie.
strona Modern Family na Filmwebie - KLIK

To byłoby na tyle - nie chcę, żeby ten post był nie wiadomo jak długi, dlatego pewnie za jakiś czas pojawi się kolejnych 5 seriali, które bardzo, bardzo lubię i nie mogę się powstrzymać się przed oglądaniem ich. :) 
Kolejność wymienionych przeze mnie seriali jest przypadkowa.


Oglądacie może któryś z tych seriali?

24 komentarze:

  1. ja właśnie kończę czwarty sezon TWD i serial cały czas mnie zachwyca. Raz postanowiłam przeleżeć dziesięć odcinków pod rząd. Potem śniły mi się zombie...
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, też mi się raz śniły zombie jak obejrzałam kilka odcinków pod rząd. :D Nie wiem, jak wytrzymam tyle czasu do następnego sezonu!

      Usuń
  2. Sama jestem uzależniona od TWD i już nie mogę się doczekać kolejnego sezonu! Co do "Supernatural", zawsze zabieram się za jego oglądanie, ale po pierwszym odcinku ta chęć mi jakoś przechodzi. Może w miesiącach wakacyjnych, gdy temat matur i egzaminów na studia będę miała zamknięty, usiądę i zabiorę się za niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekanie na następny sezon mnie dobija, a tu jeszcze tyle czasu... W takim razie polecam Supernatural, z sezonu na sezon robi się coraz fajniejszy, a jeśli lubisz takie nadprzyrodzone klimaty to jestem niemal pewna, że przypadnie Ci do gustu. :)

      Usuń
  3. I nie oglądasz Sherlocka?! SKANDAL!!
    Nie no, żartuję oczywiście, ale jednak Sherlock to mój numer jeden i z żadnym serialem się tak nie związałam. I nie oglądałam ani jednego odcinka z tych, które wymieniasz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądam, oglądam i bardzo lubię. :)

      Usuń
  4. Oglądam The Walking Dead. Polecam Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Revolution na oku, może obczaję w wakacje. :)

      Usuń
  5. Pamiętnik Carrie mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie, bo jest świetny! :)

      Usuń
  6. Znam jedynie z tego co wymieniłaś Supernatural, obejrzałam 2-3 odcinki i pewnie w wakacje wrócę do tego i będę namiętnie oglądać. :D Nie ciągnie mnie do pozostałych, no może odrobinkę do Reign. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam robić sobie taki serialowy maraton. :) Reign jest naprawdę godne uwagi, bardzo fajny serial.

      Usuń
  7. Ja praktycznie wcale nie oglądam telewizji, dlatego niestety nie znam żadnego z powyższych seriali. A internet chodzi u mnie zbyt wolno, aby móc bez zgrzytów obejrzeć jakiś film.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W TV oglądam z dwa programy na krzyż, ale o serialach nie mogę powiedzieć tego samego. :) Szkoda, sama chyba nie dałabym rady z wolnym internetem. ;)

      Usuń
  8. Oglądam wszystkie seriale z tej listy oprócz "Modern family", do którego się powolutku przymierzam. :)
    Ja ze swojej strony polecam Ci "Pamiętniki Wampirów" - pierwsze 3 sezony to mistrzostwo, później jest trochę gorzej niestety. Ja trzymam się tego serialu z sentymentu. Jeśli lubujesz się w historycznych klimatach, to polecam też "Spartacusa" obecnie to mój numer jeden. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modern family bardzo, ale to bardzo polecam! Pamiętniki oglądam, ale już tylko z sentymentu, 5 sezon to jakaś masakra, następnego na pewno nie będę oglądać, bo nie mam już te wszystkie dramaty siły. :) Spartacusa też bardzo lubię, takie właśnie moje klimaty, ale ostatni sezon wciąż jeszcze przede mną. :)

      Usuń
  9. Z opisanych przez Ciebie seriali kilka kojarzę, niektórych nie znam, ale zaintrygował mnie jeden - Reign:) U mnie rządzą ostatnio "Chirurdzy". Jak tylko mam chwilę, to oglądam, a że postanowiłam sobie przypomnieć początki serialu, to w tym momencie jestem w połowie czwartej serii:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam straszną fazę na Chirurgów, ale przestałam oglądać ten serial bodajże na 5 czy 6 sezonie. Pamiętam za to, że był baaaardzo uzależniający. :) Reign koniecznie daj szansę! :)

      Usuń
  10. Ja to tak zaniedbałam moje seriale, mimo że dużo ich nie było, że aż wstyd!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię The Walking Dead, pozostałych seriali nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwa pierwsze oglądam i ja :) Pamiętam jak kiedyś wpadłam w trans i leciałam przez 3 sezony The Walking Dead ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. O oglądam Carrie ale bardziej od niej lubię jej siostrę Dorit (nie jestem pewna czy dobrze napisałam jej imię :P) i jej słodkiego chłopaka ale jestem w tyle więc nie wiem co teraz się dzieję. Polecam Ci serial Teen Wolf :) Bardzo fajny oraz The 100. Naprawdę chociaż sprawdź o czym są bo warto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teen Wolf oglądam, a The 100 na pewno obczaję, dzięki! :)

      Usuń
  14. Jestem daleko w tyle z serialami. Był taki piękny czas w moim życiu, w którym oglądałam kilka różnych seriali a teraz nie mam na nie czasu :]

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)