sobota, 15 marca 2014

Stos 2/2014


Na samej górze możecie zobaczyć (przynajmniej mam taką nadzieję, bo aparat zwariował i odmawiał współpracy) bilet na koncert Within Temptation, na którym byłam w poprzednią niedzielę. Było super, ale zdecydowanie za krótko. :) Niżej znajduje się gra Uncharted 3, której zamierzam poświęcić czas w ten weekend. Dalej są książki otrzymane do recenzji: Wyrachowanie i śmierć Nory Roberts, Zniewolony Solomona Northupa, Chwila szczęścia Federica Moccii i Czarownica Jamesa Pattersona. Na samym końcu kilka zakupów własnych: Wróżbiarze Libby Bray, Czas żniw Smanthy Shannon, Scarlet Marissy Meyer oraz Złodziejka książek Markusa Zusaka.

Życzę Wam udanego weekendu!

28 komentarzy:

  1. Kilka książek chętnie bym Ci podkradła.
    Przyjemnej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowny stosik *.* Z chęcią podwędziłabym "Złodziejkę książek" no i baaardzo zazdroszczę koncertu. Z chęcią wybrałabym się na WT ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stosik! "Wróżbiarzy" i "Czas żniw" czytałam i obie bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podkradłabym Złodziejkę książek i Czas żniw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Złodziejkę książek mam na półce, dokładnie te same wydanie ;)
    Zazdroszczę Czasu żniw i Sagi księżycowej!
    Życzę Ci miłej lektury i gorąco pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  6. "Czas żniw" to wspaniała książka, serio niesamowita! Trzeba przeczytać! A ja mam ochotę na "Złodziejkę książek".

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny stos. Ja czytałam "Złodziejkę książek", bardzo mi się podobała. Ciekawa jestem Czasu żniw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wróżbiarzami byłam zachwycona. Czas żniw podobał mi się nieco mnie, a Złodziejkę książek niedługo będę miała w domowej bibliotecze; też wydanie filmowe, bo tradycyjnego nie mogłam dostać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę udanego koncertu ^^ U mnie niestety cienko z kasą, ale może się jednak poświęcę i kupię bilet na LInkinów ^^ A ze stosiku może skusiłabym się na Sagę księżycową, pierwszego tomu jeszcze nie czytałam jednak...

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę Zniewolonego, Chwili szczęścia oraz Czarownicy. A piosenka naprawdę dobra, w moim klimacie :)
    Ja już mam bilet na Linkin Park!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny stosik :) Złodziejka! <3 Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowała Cię do LBA. Będzie mi miło jeśli odpowiesz na kilka pytań :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pozycje! Życzę miłego czytania c;

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stos :)
    Polecam: Złodziejkę, Czas Żniw, Wróżbiarzy, Scarlet też czeka na półce.
    Życzę miłego czytania i świetniej zabawy na koncercie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę niezły stosik, a zdjęcie według mnie bardzo dobre ;)
    Polecam gorąco Złodziejkę książek !

    Pozdrawiam
    przygody-mola-ksiazkowego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam "Czas żniw" i "Scarlet"- o ile podobała Ci się pierwsza część. O "Złodziejce książek" nawet nie mówię, bo to moja ukochana książka ;) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja Ci życzę miłego weekendu! :) A co do stosiku- zacny. Podkradłabym Ci chętnie "Złodziejkę książkę" i "Czas żniw". ;3 "Wróżbiarzy" polecam z całego serducha- genialna, trzymająca w kleszczach niepokoju powieść! Mam nadzieję, że pewnego dnia w Polsce ukaże się ich kontynuacja, "Lair of Dreams", bo ciekawa jestem strrraszliwie, co też pani Bray swoim bohaterom przyszykowała. :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  18. Złodziejkę książek bym podkradła oj. A Czas żniw gorąco polecam - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czas żniw jest super! :) Złodziejkę mam u siebie, a Wróżbiarzy z chęcią bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  20. "Złodziejkę książek" właśnie czytam i bardzo mi się podoba. Miłego czytania!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stosik : ) Miłego czytania :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa Twojej opinii o "Złodziejce książek". Wydanie filmowe jest przepiękne (znów kupiłam dzięki okładce i bardzo niskiej cenie w pewnym markecie z owadem w logo ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z twojego stosu czytałam tylko Złodziejkę Książek, która jest niesamowita, niemniej jednak zabrałabym ci Czas Żniw, bo słyszałam tyle pozytywnych recenzji o tej książce, że aż ślinka cieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile cudowności! *.* Saga księżycowa jest świetna. Na mojej półce od paru miesięcy leży "Czas żniw" - bardzo intryguje mnie ta książka, więc mam nadzieję, że wkrótce ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stosik! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  26. "Złodziejka książek" jest wspaniała, a "Czas żniw" czeka u mnie na półce i chwilę czasu, którego ostatnio coś nie mogę znaleźć...

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)