środa, 5 lutego 2014

Stos 1/14

Już dawno nie było żadnego stosu, więc pomyślałam, że czas trochę pochwalić się styczniowymi nabytkami książkowymi:



  • Cassandra Clare - Mechaniczna księżniczka
    Teraz, kiedy mam już wszystkie tomy na półce, mogę w końcu zabrać się za czytanie i pozachwycać się trochę stworzonym przez Cassandrę światem. :)
  • Emily Bronte - Wichrowe wzgórza
    Absolutnie uwielbiam tę książkę i ogromnie cieszę się, że nareszcie mam ją na półce i mogę przeczytać ją jeszcze raz.
  • Richard Doetsch - 13 godzina
    Nie słyszałam nic o autorze, ale ostatnio mam nastrój na thrillery, więc liczę, że ta pozycja przypadnie mi do gustu.
  • Lauren Barnholdt - Nie mogę powiedzieć ci prawdy [recenzja]
  • Robert Galbraith (J. K. Rowling) - Wołanie kukułki
    Wiem, że zdania na temat tej książki są podzielone, ale dziś skończyłam ją czytać i jestem naprawdę bardzo, ale to bardzo pozytywnie zaskoczona. Niedługo recenzja. :)
  • Michael Grant - Gone. Zniknęli. Faza czwarta: Plaga [recenzja]
  • Philippa Gregory - Biała królowa
    Czyli przygodę z Gregory czas zacząć.


Czy ktoś z Was czytał którąś z tych książek? Jak wrażenia?
Mam nadzieję, że tydzień dobrze Wam mija - już prawie piątek! :)

40 komentarzy:

  1. Świetne nabytki. Życzę miłego czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam jedynie "GONE" jednak moja miłość do tej serii kończy się na trzecim tomie. Zazdroszczę "Wichrowych Wzgórz" :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tylko "Białą królową" i nawet mi się podobała. Zazdroszczę ci "Wichrowych wzgórz" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkradłabym pierwszą pozycję. A Gone to całkiem niezła seria. Szkoda, że ostatnio nie miałam czasu, żeby kontynuować :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najchętniej podkradłabym wszystkie 3 tomy Diabelskich Maszyn, Gregory i Wołanie Kukułki :) Piękny stos!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik, życzę miłego czytania ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, ile ja cudowności widzę! Na "Mechaniczną księżniczkę" wciąż czekam, bo w piątek wychodzi ona w starych okładkach, w których mam resztę serii. "Wichrowe wzgórza" także są na mojej liście, bo siostry Bronte bardzo lubię, a "Wołanie kukułki" jest dla mnie pozycją obowiązkową jako dla fanki J. K. Rowling. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam resztę serii w starych okładkach, ale są one - zwłaszcza "Mechaniczna księżniczka - tak obrzydliwe, że powiedziałam dość. :P Zamierzam w przyszłości kupić wszystkie tomy w nowych okładkach, dlatego to, że teraz trochę nie pasują, mi nie przeszkadza. A "Wołanie kukułki" naprawdę warto przeczytać. :)

      Usuń
  8. ciekawy stos - niedawno zastanawiałam się nad Wołaniem kukułki :) Wichrowe wzgórza raz czytałam i wątpię, abym sięgnęła kolejny raz - przynajmniej w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że się skusisz, bo to bardzo fajna książka. :) Szkoda, że nie spodobały Ci się tak bardzo, jak mi. ;)

      Usuń
  9. Czytałam Mechaniczną księżniczkę i bardzo polubiłam. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mechaniczna Księżniczka to cudo! 'Wichrowe Wzgórza' też świetne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam ostatnio 'Wołanie Kukułki' w Biedronce i korciło mnie żeby kupić, ale niestety brak tymczasowo finansów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem koniecznie musisz zaopatrzyć się w tę książkę. :))

      Usuń
  12. Również lubię Wichrowe Wzgórza, choć póki co nie odczuwam potrzeby powrotu do tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O! Nowa okladka Mechanicznej Księzniczki! Zazdroszczę! ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Ci... Miłego czytania, czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale nabytki <3. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Także uwielbiam "Wichrowe wzgórza". :) Chyba dlatego, że, kiedy zaczęłam ją czytać, nie wiedziałam, co o niej myśleć - najbardziej mroczny, niesamowity romans, jaki kiedykolwiek poznałam. Ostatecznie ją pokochałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam bardzo podobnie, niesamowita książka. :)

      Usuń
  17. Czekam na to polskie wydanie "Mechanicznej księżniczki", mimo że jest brzydkie, ale niestety mam już resztę książek C. Clare w tej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio chciałam wypożyczyć "Wołanie kukułki" w bibliotece, ale ktoś już sobie zarezerwował :( A oprócz tego zazdroszczę "Mechanicznej Księżniczki" ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie Ci zazdroszczę Mechanicznej księżniczki. Pozostałe dwa tomy z serii czytałam, ale niestety nie mam u siebie.:( Philippy czytałam tylko jedną książkę i planuję niebawem zabrać się za kolejne.
    Miłej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic nie czytałam, ale niektóre i ja mam w planie przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwaga na Mechaniczną księżniczę - czytelnikom przywiązanym do serii i bohaterów może porwać serce na strzępy ;)
    Ja w planach do przeczytania mam ,,Wichrowe wzgórza" i ,,Wołanie kukułki".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, aż tak? :D Chyba muszę przygotować paczkę chusteczek, zanim zabiorę się za czytanie. ;)

      Usuń
  22. Świetny stos :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Same świetne tytuły! Uwielbiam Clare, niedawno przeczytałam pierwszy tom DM, musze sobie sprawić kolejne.
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wichrowe wzgórza, Wołanie kukułki, Mechaniczną księzniczkę i Białą królową chętnie bym podkradła ;p
    Uwielbiam oglądać zdjęcia stosików, ależ wtedy cieszę oczy! Zupełnie jakby zdobycze były moje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam identycznie, tylko takie oglądanie stosików zazwyczaj kończy się niekontrolowanymi zakupami książkowymi. ;)

      Usuń
  25. Piękne nabytki, miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny stos, niech się dobrze czyta :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne nabytki. Zazdroszczę wszystkich tomów Diabelskich maszyn. <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Mechaniczna księżniczka, co moje paczadła widzą *_* Życzę przyjemnej lektury, same perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekam na Twoja recenzję "Wołania kukułki" :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny stosik, szczególnie zazdroszczę Wołania kukułki i Białej królowej :)

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)