sobota, 11 stycznia 2014

16 rzeczy, które czynią moje życie piękniejszym

Chciałam skorzystać z okazji, że zaczął się weekend i zrobić coś produktywnego, jak napisanie recenzji. Niestety "Lalka", matematyka i łacina odebrały mi wenę i ochotę na cokolwiek, więc dziś będzie trochę inaczej. :) Mam nadzieję, że ten post się Wam spodoba (wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa :)).


1. Kawa
Kawę piję codziennie, najlepiej kilka razy dziennie. Już nawet nie wyobrażam sobie bez niej życia. :) Do grona moich ulubionych zaliczają się caramel latte macchiato, mocha i cappuccino, ale w gruncie rzeczy wychodzę z zasady, że każda kawa z mlekiem to dobra kawa.


2. Książki
Książki, ich zapach, wygląd, dotyk, to wszystko jest dla mnie jak narkotyk. Chociaż nie mam już miejsca na żadną nową książkę, a na półkach czeka sporo nieprzeczytanych pozycji, i tak kupuję kolejne z uporem maniaka. Na to już chyba nie ma lekarstwa. :)


3. Muzyka i śpiewanie
...szczególnie pod prysznicem, bo jak chyba każdy dobrze wie, pod prysznicem nie tylko świetnie podejmuje się najważniejsze życiowe decyzje, ale też brzmi się niczym super utalentowany piosenkarz. :)


4. Mój telefon
Założę się, że nie jestem jedyną osobą, która panikuje, kiedy akurat nie weźmie telefonu z domu. ;) Zwłaszcza, że spełnia on całą masę funkcji - od pisania smsów poprzez słuchanie muzyki po korzystanie z tumblra. 


5. Mój kot
Choć mam go dopiero trochę ponad 3 lata, naprawdę nie pamiętam już, jak to było, kiedy ten mały diabełek nie budził mnie o piątej rano, zachowując się, jakby właśnie umierał z głodu. ;) 


6. Blogowanie
Jak widzicie, mój kot też to lubi.


7. Nauka języków
Bardzo lubię uczyć się języków, właściwie wszystkich oprócz łaciny, bo to jakieś narzędzie tortur, a nie język. Przekonałam się nawet do niemieckiego, którego nie znosiłam w gimnazjum i teraz nie sprawia mi on już problemu.


8. Jazda konna
Niestety nie mam aktualnie żadnego zdjęcia prawdziwych koni, bo są na mojej starej karcie pamięci, więc musicie zadowolić się zdjęciem moim i Filipa. :) Jazda konna to jedna z najcudowniejszych rzeczy ever, najchętniej całe życie spędziłabym w siodle z dobrą książką. ;)


9. Czekolada
Co smutne, przez zakład z przyjaciółką już od dwóch miesięcy nie zjadłam nic słodkiego (w Święta to była istna tortura :P). Nie chcę być pierwszą, która nie wytrzyma, więc na razie trzymam się od wszystkich słodkości z daleka. Ale zobaczcie tylko, jaka pyszna czekolada na mnie czeka. :(


10. Weheartit
Spędzam na tej stronie zdecydowanie zbyt dużo czasu, ale kiedy ją włączę, naprawdę nie umiem zmusić się, żeby ją wyłączyć - a już szczególnie wtedy, kiedy akurat mam masę nauki...


11. Spanie
Zwłaszcza w moim najwygodniejszym łóżku na świecie, razem z mruczącym kotem, który zawsze tak się na nim ułoży, że ledwo udaje mi się znaleźć dla siebie skrawek wolnego miejsca.


12. Zakupy
Uwielbiam kupować książki i ciuchy, ale naprawdę nie przepadam za przymierzaniem ubrań, mogłabym po prostu z góry wiedzieć, które będą dobre, o ile ułatwiłoby to życie. :)


13. Ubrania
W szafie mam lekki nieporządek, więc uznałam, że lepiej pokazać Wam ją tylko z zewnątrz i nie udowadniać światu, jak wielkim leniem i bałaganiarzem jestem. :P


14. Czytnik e-booków
Świetna sprawa, bardzo cieszę się, że moje negatywne nastawienie wobec czytników i e-booków sprzed paru lat zmieniło się o 180 stopni. Chociaż i tak nic nigdy nie zastąpi mi papierowej książki. :)


15. Jazda autobusem
Tak, wiem, jestem dziwna, tylko że naprawdę uwielbiam jeździć autobusem. W ogóle lubię jazdę wszelkimi środkami transportu, ale autobus to u mnie numer jeden, choć i tak nie mogę się doczekać, aż w końcu nadejdzie sierpień i będę mogła zacząć robić prawko.


16. Seriale
Gdyby ktoś kazał mi policzyć, ile oglądam seriali, prawdopodobnie liczyłabym i liczyła... i i tak bym się nie doliczyła, bo nie da się ukryć, ale jestem humanem. :) Obecnie na tapecie są Pretty Little Liars, American Horror Story i Sherlock BBC, ale oglądam ich dużo, dużo więcej.

*kolejność zupełnie przypadkowa :)

Mam nadzieję, że zbytnio Was nie zanudziłam. Jeśli ktoś też chciałby podzielić się listą rzeczy, które czynią jego życie piękniejszym, jak najbardziej zachęcam. I już na zakończenie - założyłam konto na asku, więc jeżeli ktoś ma do mnie jakieś pytanie, może zadać je TUTAJ. To już chyba wszystko, życzę Wam udanego weekendu!

43 komentarze:

  1. Fajny wpis :) Kota masz cudownego!
    Tym zdjęciem czekolady narobiłaś mi ochoty, muszę zaraz coś zjeść słodkiego! No a spanie to moje hobby! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Sobie też narobiłam ochoty, ale niestety słodycze na razie poza moim zasięgiem. :P O tak, spanie (i jedzenie) to chyba moje ulubione zajęcie. :)

      Usuń
  2. Też uwielbiam kawę i nie wyobrażam sobie dnia bez tego czarnego nektaru:)
    Od słodyczy nie potrafię się oprzeć. Również kocham książki i jestem uzależniona od blogowania ;)\
    Wzajemnie życzę udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis! Ja podpisuję się pod wszystkim, oprócz 3 ostatnich pkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko poza jazdą konną, czekoladą i czytnikiem znalazłoby się u mnie na takiej liście :-) O co chodzi z tym całym tumblrem? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tumblr.com - strasznie uzależniająca strona, taki jakby blog, ale nie do końca. Polecam przekonać się na własnej skórze, ja spędzam tam zdecydowanie za dużo czasu. ;)

      Usuń
  5. świetny wpis, wiele się można z niego o Tobie dowiedzieć. Trochę nas łączy - szczególnie KAWA - dzień bez kawy dniem straconym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, ile rzeczy się zgadza! Łóżka tak wygodnego nie mam, no i konno nie jeżdżę, ale cała reszta - zadziwia podobieństwem. Nawet jazda autobusem i tumblr. :D
    W autobusie to ja lubię książki czytać. Ludzie wtedy tak dziwnie się na mnie patrzą, jak wyjmuję taką małą cegiełkę. :P
    Naprawdę ciekawy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jazda autobusem jest świetna nawet bez czytania, choć to bez wątpienia umila czas. :) Czasem specjalnie jadę linią okrężną, żeby jazda zajęła mi parę przystanków więcej, takie małe zboczenie. ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajny pomysł na post, widzę, że mamy kilka wspólnych rzeczy. :)
    Również uwielbiam PLL i Sherlocka oraz Arctic Monkeys!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie wpisy, dzięki nim można trochę lepiej poznać autora bloga i zajrzeć do jego nietylkoksiążkowego świata.
    Widzę Arctic Monkeys, przybij piątkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam za wytrwałość w niejedzeniu słodyczy *.* też muszę sobie zafundować taki zakład :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne ćwiczenie silnej woli, no i potem jaka satysfakcja! :)

      Usuń
  10. Zgadzam się z wieloma punktami.
    Co do 9 - kocham czekoladę - co za niespodzianka - i właśnie czytam 'The Unbecoming of Mara Dyer' i jak na razie jest świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo jak tu nie kochać czekolady. :) Zgadzam się, też baaardzo mi się podoba, wieczorem zupełnie nie mogłam się zmusić, żeby oderwać się od czytania. :)

      Usuń
  11. O matko.! Ile Ty masz książek <3 Oh.. Też tak chcę; :) Poza tym mam podobnie jak Ty tylko że Ja nie lubię kawy. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale to i tak tylko połowa moich zbiorów. :) Może kiedyś się jeszcze do niej przekonasz. :)

      Usuń
  12. też uwielbiam kawę, książki, czekoladę, spanie i seriale także mamy ze sobą wiele wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten wpis jest genialny <3 przy podejmowaniu trudnych życiowych decyzji i doliczaniu się po humańsku spadłam z krzesła :D
    wiele nas łączy! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, dzięki, ale to szczera prawda. :D

      Usuń
  14. Cudowny zbiór książek : )
    Pozdrawiam : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uczę się w klasie II LO, ale w klasie społeczno-prawnej, choć nie mam żadnych planów z prawem związanych. Bardziej humanistyczne : )

      Usuń
    2. Dziękuję. :) Ja chyba właśnie zmierzam w kierunku prawa, bo do takich typowo humanistycznych kierunków średnio mnie ciągnie. ;)

      Usuń
  15. Ale "Lalka" to bardzo dobra powieść. Jest w niej wszystko, czego potrzeba w literarturze. To rzecz kompletna. A łacina jest ważniejsza, niż się Tobie wydaje. Podobnie jak filozofia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie twierdzę, że nie, tylko że kiedy uzbiera się tyle wszystkiego, naprawdę trudno znaleźć chęci na cokolwiek. ;) Co do łaciny mam trochę inne zdanie, a nauka rozszerzonej według mnie do najprzyjemniejszych rzeczy nie należy.

      Usuń
    2. Ponoć nauka łaciny ułatwia przyswajanie innych języków obcych, ale nie wiem ile w tym prawdy. ;) jednak sama nie chciałabym się uczyć łacińskiego i współczuję osobom, które muszą :)

      Usuń
    3. Włoski i łacina pod wieloma względami są do siebie podobne, więc w tym trochę mi ta nieszczęsna łacina pomogła. :) Dzięki, bo nie wiem, co strzeliło mi do głowy, gdy zdecydowałam się na klasę z rozszerzoną łaciną. ;)

      Usuń
  16. Poza e-bookami i końmi, mogłabym podpisać się pod Twoją listą. Kawa, weheartit, ubrania, książki, spanie... Wiesz co dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  17. kawa, książki, telefon i zakupy !

    OdpowiedzUsuń
  18. Kawę zamieniłabym na zieloną herbate i byłoby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam już takie tagi na blogach lub też YT, ale nigdy nie widziałam ich akurat w tematyce książkowej. Od dawna sobie myślę o takim poście i chyba jednak go zrobię. :) Świetne zestawienie, chociaż ja aż tak kawy nie lubię. Pewnie dlatego, że nie mam ekspresu (jeszcze!). Czekolada też zły nawyk, więc nie wiem czy bym dodała do takiej listy. A zamiast autobusu chyba bym dała tramwaj. W autobusach za szybko się człowiek senny robi. xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Dodałabym jeszcze podróże i byłoby git! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę półek z książkami. Wszytko oprócz seriali zgadza się również ze mną. Tylko u mnie dochodzi jeszcze Twitter. Tumbrl to bardzo uzależniające miejsce.

    [ nowa-nieskonczonosc.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  22. sporo tego masz, ale ważne, że Cię uszczęśliwia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super, uwielbiam obrazkowe posty ; ) utożsamiam się z większoscią rzeczy/czynności o których napisałaś. ale jeżdzenie autobusem? naprawdę? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę, uwielbiam jeździć autobusem. :) Także bardzo się cieszę, że szkołę mam dość daleko od domu. :))

      Usuń
  24. Polecam 2! <3

    mój blog z recenzjami: be-lemoncookie.blogspot.com - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kawę też uwielbiam i właściwie wiele punktów z tej listy z Tobą podzielam. Chociaż co do czytnika e-booków się jeszcze nie umiem przestawić, konserwatywnie trzymam się papierowych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wymieniłaś wiele rzeczy, bez których i ja nie wyobrażam sobie życia. Książki, kawa, czekolada...;) Od siebie dodałabym jeszcze spacery. A punkt o podróżowaniu autobusem mnie nie dziwi, mam podobnie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja za to uwielbiam podróże pociągiem ;) A w kawie podoba mi się jedynie zapach, jakoś smak mnie nie przekonuje.. A jeśli chodzi o seriale...skąd ja to znam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)