niedziela, 30 czerwca 2013

Stos 5/2013

Nareszcie zaczął się mój ulubiony czas w roku - wakacje. W piątek skończyłam pierwszą klasę LO, z czego ogromnie się cieszę: nauka w końcu nie będzie mi stawała w drodze do szczęścia, więc będę miała teraz znacznie więcej czasu na czytanie, seriale i leżenie do góry brzuchem (no i żadnego wosu i łaciny przez całe dwa miesiące, życie jednak jest piękne). 
A to książki, które będą mi towarzyszyć w leniuchowaniu:


1. F. Moccia, Amore 14 - bardzo lubię tego autora, a jego książki jakoś tak kojarzą mi się z wakacjami, więc zapowiada się lektura idealna na nadchodzące miesiące
2. J. Ćwiek, Dreszczrecenzja
3. S. Shepard, Pretty Little Liars. Doskonałe -  jak widać, wciągnęłam się w losy kłamczuch ;)
4. J. Green, Papierowe miasta - po Gwiazd naszych wina przeczytam wszystko, co napisze Green, nie mogę doczekać się lektury
5. V. Rossi, Przez burze ognia - zapowiada się ciekawie, mam na nią ochotę już od dawna
6. J. Brody, 52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca
7. C. J. Daugherty, Wybrani - przeczytana, ale recenzji nie planuję, powiem tylko, że książka słaba i zdecydowanie nie polecam
8. Y. Siqurdardottir, Statek śmierci

Ja tymczasem zmykam obejrzeć czwarty odcinek trzeciego sezonu serialu Teen wolf (straszliwie wciągający serial, zupełnie się tego nie spodziewałam) i życzę Wam udanych wakacji, odpoczynku i naładowania akumulatorów! Jakieś plany na najbliższe dwa miesiące? :)

43 komentarze:

  1. Dreszcza polecam, a Przez burze ognia mam na półce czekają w kolejce... Ładny stosik, smakowity bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dreszcz akurat nie przypadł mi za bardzo do gustu, ale cieszę się, że Tobie tak. ;)

      Usuń
  2. Cudowny stos, chętnie bym Ci podkradła "Wybranych", "Dreszcz", "Papierowe miasta".. Wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przygarnęłabym PLL, Johna Greena oraz "Przez burze ognia" :D

    Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wypoczynku i przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę miłego czytania i udanych wakacji ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zdziwiona, że "Wybrani" Ci się nie spodobała. Według mnie to bardzo dobra powieść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś zupełnie mnie nie wciągnęła, strasznie się przy niej wynudziłam. Też się zdziwiłam, bo byłam w zasadzie pewna, że przypadnie mi do gustu, a tu takie rozczarowanie.

      Usuń
  7. Mnie się książki Mocci akurat nie podobają. A czytałam jej jakoś będąc w Twoim wieku :P
    Za to "Dreszcz" chętnie bym przeczytała ;)
    A jeśli chodzi o seriale to oglądam teraz z 5, ale akurat Teen wolf zarzuciłam po kilku odcinkach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja seriali oglądam dużo więcej, to już ociera powoli o jakieś uzależnienie. ;) Do Teen wolf podchodziłam trzy razy i udawało mi się dotrzeć tylko do drugiego odcinka, bo dłużej nie dawałam rady tego oglądać, a ostatecznie stwierdziłam, że to beznadziejny serial i już do niego nie wrócę. W czwartek dałam się przekonać koleżankom, przebrnęłam przez początkowe odcinki, a teraz to już sama przyjemność. ;)

      Usuń
  8. Czytałem tylko "Dreszcza" i według mnie to ciekawa i wciągająca lektura. Czekam na kolejny tom. O pozostałych pozycjach słyszałem dużo i bardzo chciałbym je przeczytać. Moje plany na wakacje są bardzo zróżnicowane, a książki zapowiadają się tak ciekawie, że nie wiem za co się zabrać :P

    Zapraszam do siebie: http://recenzje-daniela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik, chętnie podebrałabym Ci Statek śmierci :D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. heh mi też nauka często przeszkadzała w drodze do szczęścia ;)
    Pozytywny stosik choć nie miałam okazji czytać żadnej z tych książek.
    Zatem przyjemnych lektur- nie lektur i udanych wakacji.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam "Przez burze ognia" i "52 powody...". Żadnej jeszcze nie przeczytałam, ale niedługo się zabieram. Jestem ciekawa Twojego zdania na ich temat :)

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pozycje masz w stosie! Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe tytuły, co niektórymi jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosik śliczny. Też mam '52 powody' i nawet zaczęłam czytać, ale coś mnie nie wciągnęło :c
    Miłych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, szkoda, bo książka zapowiada się ciekawie. Może jeszcze się rozkręci? Dziękuję i nawzajem. :)

      Usuń
  15. Same super tytuły, z chęcią bym Ci kilka podkradła.:) "Wybranych" także mam i czytałam i mnie całkiem się podobały. Może nie była to jakaś ambitna książka, ale przyjemnie się ją czytało.
    Również w piątek skończyłam I kl. LO i ogółem pozytywnie będę ją wspominać. Co masz rozszerzone? Bo ja będę w drugiej kl. miała rozszerzenie j. polskiego, wosu i historii, zastanawiam się jak ja to wszystko ogarnę... W sumie to my jesteśmy takim trochę eksperymentalnym rocznikiem. Dobra, ale się rozpisałam, życzę przyjemnego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozszerzoną historię, wos, łacinę i polski, czyli w sumie bardzo podobne te nasze profile. :) Właśnie obawiam się, że nie do końca to wszystko ogarnę, bo historia i wos sprawiały mi problem już teraz, więc wolę nawet nie myśleć, co będzie w drugiej klasie. Zwłaszcza, że ostatnio stwierdziłam, że na maturze chciałabym zdawać rozszerzoną biologię, polski, matematykę i angielski. :P Ciekawe jak to wszystko będzie wyglądać, na przykład jak nauczyciele rozwiążą sytuację z przyrodą. Od września będę mieć tylko 10 przedmiotów, ale nauki pewnie strasznie dużo. Też życzę przyjemnego wieczoru. ;)

      Usuń
  16. Śliczny stosik! :)
    "Papierowe miasta" wybrałam sobie jako prezent od szkoły za świadectwo z czerwonym paskiem. (Pod tym względem moja szkoła jest bardzo fajna:)). "Gwiazd naszych wina" przeczytałam i byłam i nadal jestem pod wielkim wrażeniem tej książki. Podobnie jak ty - jestem pewna, że przeczytam każdą powieść, która wyjdzie spod pióra Johna Greena.
    PLL czytałam jakiś czas temu, teraz mój entuzjazm osłabł. Jakoś odechciało się czytać te książki.
    Udanych wakacji i leniuchowania!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, ale fajna sprawa. I gratuluję paska na świadectwie! :)
      Na razie za mną tylko pierwsza część PLL, więc jak na razie jestem pełna entuzjazmu. ;)

      Usuń
  17. Świetny stos :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę miłej lektury :) Szczególnie zazdroszczę Ci 'papierowych miast', mam takie same zdanie jak Ty dot. twórczości Greena po 'Gwiazd naszych wina' :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawi mnie, czy spodoba Ci się książka 'Przez burze ognia'. Bardzo chcę ją przeczytać. ;)

    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie podkradłabym "Papierowe miasta" :) odpoczywaj i leniuchuj ile tylko możesz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Plany na najbliższe miesiące? Oczywiście książki! Co do stosu to muszę się w końcu zabrać za powieści Greena. Mam również ochotę sprawdzić o co tyle szumu przy okazji serii PLL, nie czytałam żadnej części, ani nie widziałam serialu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na Twoje recenzje, bo w stosiku widzę kilka interesujących pozycji! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twórczość Cwieka ci polecam :) udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ,,Statek śmierci'' właśnie czytam, ale z twojego stosiku chciałabym ogromnie "Papierowe miasta".
    Gratuluje świadectwa z czerwonym paskiem i życzę udanych wakacji z książkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę wiele ciekawych książek, "52 powody..." już przeczytałam i nie jestem zadowolona, wydaje mi się, że książka mogła być o wiele lepsza.:) Życzę miłych wakacji, a co do planów. To jakieś tam są, już jutro wyjeżdżam na dwa tygodnie, nad jezioro :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Za "Przez burze ognia" zabieraj się szybciutko - jest świetne. Ja pokochałam historię stworzoną przez panią Rossi i jej bohaterów całym serduchem. :) Mam nadzieję, że spodoba się Ci tak jak i mnie. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Miłego czytania i udanych wakacji życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne pozycje! Ja się zaraz zabieram za Statek śmierci :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj moja rówieśniczko. ;]
    Ładny stosik, nie powiem... Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Amore14 miło wspominam, Statek śmierci mam na półce, więc czekam na recenzję! Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne lektury na lato, życzę przyjemnego czytania!

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe lektury na okres wakacyjny! Przyjemnego czytania :)

    Zapraszam do siebie na http://myworld-ofbooks.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam, mogę prosić o opinię?

    Pozdrawiam, macy

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie wczoraj skończyłam czytać "52 powody..." i muszę przyznać, że książka ta bardzo mi się podobała. Gorąco polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. No jaki piękny stosik! Papierowe sama muszę zdobyć :D

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)