środa, 1 maja 2013

Stosik

W kwietniu przeczytałam tak mało książek, że wolę nawet nie sprawdzać, ile dokładnie ich było. Większość czasu spędzałam nad podręcznikami, próbując się czegoś nauczyć, ale kończyło się na tym, że próbowałam sił w telepatycznym przywoływaniu wakacji (niestety się nie udało). Teraz na szczęście przede mną dwa tygodnie wolnego, które zamierzam spędzić przede wszystkim na czytaniu, bo zaległości są ogromne. ;)


Pierwsza pozycja to Karminowy szal Joanny M. Chmielewskiej. Jestem ciekawa tej książki, ponieważ Sukienka z mgieł pozytywnie mnie zaskoczyła. Niżej możecie zobaczyć Podwieczność Brodi Ashton, którą właśnie czytam. Kolejne książki to Feed Miry Grant oraz Chłopcy Jakuba Ćwieka. Na samym dole znajdują się Kościotrzep Cherie Priest (ten tytuł wyjątkowo mnie intryguje), a także Ostatnia królowa C.W. Gortnera.

Wygląda na to, że będę miała co czytać w najbliższym czasie, mam też nadzieję, że pogoda dopisze i nie będę musiała spędzać większości wolnego w domu. Życzę Wam udanego odpoczynku i oczywiście trzymam kciuki za tegorocznych maturzystów. :)


30 komentarzy:

  1. Ciekawy stoisk :) Przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oasis! <3
    Zazdroszczę Joanny M. Chmielewskiej, Sukienka z mgieł również mnie pozytywnie zaskoczyła. Poza tym (o dziwo) interesuje mnie Feed, a Ćwieka nie znam, chociaż jego nazwisko nie jest mi obce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych tytułów, ale na pewno bym nie pogardziła. :D

    Miłego czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Ostatnia Królowa" także mnie intryguje! Miłej majówki!

    PS. Gram na gitarze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego czytania. Ja niestety nic tu dla siebie nie znalazłam. Ale mam nadzieję, że Twoje recenzje mnie zachęcą.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Feed" i "traceni chłopcy" za mną - świetne lektury, a reszta obiecuje wiele wrażeń czytelniczych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny stos, sama będę polować na "Feed", bo bardzo mnie interesuje ta książka. :) Za "Chłopców" niedługo się zabieram, jestem pozytywnie nastawiona do tej książki. Miłego czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujące masz książki. Szczególnie mnie kusi ,,Karminowy szal'', więc czekam niecierpliwie na twoją recenzje.
    Życzę miłej lektury i udanej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam Feed, a chciałabym przeczytać Chłopców i Podwieczność :D
    Miłej lektury <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Również zamierzam przeznaczyć dużą ilość wolnego czasu na czytanie, ale ciekawe jak to będzie. ;-) Niebawem zabieram się za "Karminowy szal".

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemnego czytania! Moim zdaniem "Sukienka z mgieł" była lepsza od "Karminowego szala", ale ten był również dobry :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stosik.
    Zazdroszczę ci "Feed" oraz "Chłopcy".
    Życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ostatnio nic nie czytam ;)
    Obserwujemy ? czekam na odpowiedź :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Feed" i "Chłopców" zazdroszczę. :) Ale i taką "Ostatnią królową", czy "Kościotrzepem" bym nie pogardziła. xD
    P.S. Serdecznie zapraszam Cię do zabawy blogowej pt. "55". Jak coś to więcej informacji znajdziesz u mnie. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Na Feed też mam ochotę! :)
    Szkoda, że nie udało Ci się przywołać telepatycznie tych wakacji xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy stosik :D Zaskoczyła mnie trochę "Podwieczność" :P Nie wiem czemu ale "ubzdałam" (:P) sobie, że jej objętość będzie trzy razy taka :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten egzemplarz "Podwieczności" jest szczotką, przed korektą itd, więc prawdopodobnie "właściwe" wydanie będzie pokaźniejsze objętościowo. :)

      Usuń
  17. O 2 tygodnie wolnego, bardzo bym chciala!
    Chłopców cyztałam, fantastyczna lektura, swietny klimat i przez nia odzyskalam wiare w polskich autorów, a to duży sukces :)
    Feed czytam teraz :) Podoba mi sie.
    Milego spedzania czasu wraz z ksiazkami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Również mam ochotę na Feed :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Feed wielbię! Stosik zacny, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny stosik. Czekam na recenzje Feed i Ostatniej królowej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę Feed! Miłego czytania, stos zacny :)

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)