piątek, 29 marca 2013

Stosik

Przyszedł czas na obiecany niedawno stos. Oto książki, z którymi zamierzam zapoznać się w najbliższym czasie: 


1. James Dashner - Więzień labiryntu
Jestem ciekawa tej książki od bardzo dawna, a jako że druga część jakoś niedawno pojawiła się w księgarniach, postanowiłam nie zwlekać i jak najszybciej zabrać się za tom pierwszy.

2. Lauren Oliver - Requiem
To chyba najbardziej oczekiwana przeze mnie premiera tego roku. :) Jestem właśnie w trakcie lektury i mam nadzieję, że wszystko potoczy się po mojej myśli, a zakończenie mnie nie zawiedzie.

3. Janet Evanovich - Po pierwsze dla pieniędzy
Po przeczytaniu szóstej części zdążyłam zakochać się w tej serii. Teraz czas zapoznać się z wcześniejszymi losami Stephanie.

4. Katarzyna Kwiatkowska - Abel i Kain
Autorkę znam tylko jako tłumaczkę książki Cranford, ale pamiętając, jak dobrze bawiłam się podczas lektury, jestem pełna dobrych przeczuć.

5, 6. Rick Riordan - Czerwona piramida, Ognisty tron
Seria o Percym Jacksonie należy do moich ulubionych (choć muszę przyznać, że jeszcze niecała za mną), więc jestem niemal pewna, że cykl o Sadie i Carterze również przypadnie mi do gustu.

7. Elżbieta Cherezińska - Korona śniegu i krwi
Bardzo intryguje mnie ta pozycja, opis przypomina mi nieco Grę o tron. Poczytamy, zobaczymy. :)


44 komentarze:

  1. Requiem i Śliweczkę mogę z czystym sumieniem polecić. Obie świetne :) Miłego czytania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stos! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest co czytać ;) Z Twojego stosiku przeczytałam jedynie "Ognisty tron", jednak trochę się zwiodłam ;) Jestem ciekawa Twoich przemyśleń na ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Requiem" wydaje się być ciekawe, ale przede mną jeszcze "Pandemonium".
    Miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Więźnia, jest świetny! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście najbardziej zazdroszczę Ci Requiem. Więźnia Labiryntu gorąco polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Więzień labiryntu" też czeka u mnie na półce już od jakiegoś czasu. Muszę wreszcie go przeczytać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy stos. Jestem ciekawa recenzji "Jak upolować faceta". Mmm zazdroszczę "Więźnia labiryntu" też chciałam przeczytać..

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stos, nic tylko pozazdrościć ; ) Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  10. niezły stos! podebrałabym "Koronę śniegu i krwi" polecam Więźnia Labiryntu.
    Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta Korona śniego i krwi już kilka razy rzuciła mi się w oczy, więc to chyba znak, żeby się w końcu zainteresować tą książką. :) A stosik cudny, miłej lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie czytałam z Twojego stosiku, ale dwie pierwsze pozycje chętnie bym podkradła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za mną na razie Delirium, więc Requiem musi troszkę poczekać a Śliweczka już czeka na półce. W wolnej chwili przeczytam 1 i 2, żeby zapoznać się z początkiem przed siódmym tomem :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe nabytki. Osobiście czekam na recenzje ,,Po pierwsze dla pieniędzy''. Życzę przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainteresowała mnie Lauren Oliver - Requiem - jestem ciekawa Twoich wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne tytuły :) Polecam "Koronę ..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zamierzam zabrać się za tę książkę jak najszybciej. :)

      Usuń
  17. Zazdroszczę Requiem :)
    Więzień również znalazł się w moim ostatnim stosiku łącznie z drugą częścią.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na "Więźnia labiryntu" już od dawna mam ochotę, muszę w końcu zakupić! No i tę trylogię Riordana też mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niedawno przeczytałam "Delirium", które mnie okropnie rozczarowało. Jak dla mnie nic specjalnego. Romans jak każdy inny. Jak mi trochę obrzydzenie do tej trylogii przejdzie to może kiedyś ją skończę.
    Cykl o Stephanie także zaczęłam od szóstej części i muszę wrócić do początku, bo książka bardzo mi się spodobała.
    Jeśli chodzi o Riordana mam w planach "Złodzieja pioruna". Jeśli przypadnie mi do gustu to chętnie sięgnę po inne jego książki.
    Elżbieta Cherezińska - Korona śniegu i krwi mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Siedzę sobie na Twoim blogu. Piszę komentarz w jednej szacie graficznej, a po dodaniu pojawia się druga. Zaskoczyłaś mnie! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zmieniałam szablony, bo poprzedni trochę mi się znudził i miałam ochotę na coś nowego. :) Myślę, że na razie zostanie coś takiego, ale możliwe, że w najbliższym czasie jeszcze trochę poeksperymentuję. ;)

      Usuń
  21. Też mam chrapkę na "Więźnia labiryntu", ale chyba poczekam aż wyjdą wszystkie trzy części, a potem jakiś pakiet w fajnej cenie :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny stos :D Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę najbardziej "Korony śniegu i krwi" - mnie również ta książka bardzo ciekawi.. Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  24. opasłe te Twoje książki, życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sporo stron do przeczytania! Życzę przyjemnej lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. "Requiem" jest wspaniałe, zakończenie cudowne, lepszego nie mogłabym sobie wymyślić :D A tak ogólnie to "Więzień labiryntu" mnie ciekawi :D

    http://recenzentka-carrie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. No mi oczywiście egipska seria Riordana nie przypadła do gustu. Pierwszy tom jeszcze jakoś mi poszedł, ale z kolejnymi było już znacznie gorzej, a trójkę to w sumie nie pamiętam już czy czytałam, czy tez nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, aż tak tragicznie? Po Percym jakoś tak z góry założyłam, że pozostałe serie tego autora będą trzymały ten sam poziom. Trochę mnie zmartwiłaś, ale może trochę bardziej przypadnie mi ten cykl do gustu. ;)

      Usuń
  28. W takim razie miłej lektury;.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę Requiem, ja dopiero mam w planach drugą część. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej jestem ciekawa ostatniej pozycji. :)

    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  31. Polecam ostatnią książkę, rzeczywiście sporo osób porównuje "Koronę śniegu i krwi" do "Gry o tron", ale nawet bez tego porównania zasługuje ona na uwagę :) Widzę, że przed tobą mnóstwo ciekawych lektur - życzę więc równie wiele czasu na czytanie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny i zróżnicowany stosik. Życzę Ci miłego pochłaniania tych skarbów ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny stosik:)
    Podebrałabym Ci "Koronę śniegu i krwi", bo od dawna chcę tę książkę przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  34. "Requiem" i "Koronę śniegu i krwi" chętnie bym Ci podkradła. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety żadnej z tych książek nie znam, ale z przyjemnością przeczytam Twoje recenzje i może wówczas po którąś sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Polecam "Więźnia labiryntu" - ta książka po prostu wsysa. :) "Koronę śniegu i krwi" chcę przeczytać od dawna, mam nadzieję, że kiedyś trafi w moje łapki. No i zazdroszczę "Requiem". :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja niedługo mam zamiar zabrać się za "Pandemonium", ale już wyczekuję "Requiem".

    OdpowiedzUsuń
  38. Z chęcią przeczytałabym wszystkie książki z twojego stosiku. Nie pozostaje mi nic innego, tylko zazdrościć i życzyć ci przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam zamiar wziąć się w końcu za przygody Stephanie Plum oraz trylogię Delirium. Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)