czwartek, 28 lutego 2013

Stos

Luty już niemal dobiegł końca, postanowiłam więc zaprezentować zdobycze z tego miesiąca:


1. Agata Christie - Zło czai się wszędzie, czyli w końcu zaczęłam czytać książki tej autorki. Jak na razie jedna za mną i planuję systematycznie sięgać po kolejne.
2. Gail Carriger - Bezduszna. Nareszcie! Niecierpliwie czekam na chwilę, gdy będę mogła się za nią zabrać, masa dobrych recenzji i ciekawy opis robią swoje.
3. Janet Evanowich - Po szóste nie odpuszczaj, egzemplarz od Fabryki Słów. Nie czytałam poprzednich tomów, więc zobaczymy, jak to będzie - mam jednak nadzieję, że się odnajdę, a książka mnie nie rozczaruje.
4. John Green - Gwiazd naszych wina, ogromnie cieszę się, że w końcu mam tę pozycję na własność i będę mogła ją przeczytać. Wręcz nie mogę doczekać się lektury.
5. Jeffrey Ford - Portret pani Charbuque/Asystentka pisarza fantasy, otrzymana w prezencie. Opis zaintrygował mnie już wtedy, gdy odnalazłam tę książkę na liście zapowiedzi i czuję, że przypadnie mi do gustu.
Na zdjęcie załapały się też dwie płyty, które niedawno weszły w moje posiadanie, mianowicie Brave new world Iron Maiden i Temper Temper Bullet for my valentine. Bardzo się z nich cieszę, dlatego też musiałam się nimi pochwalić. ;)
Luty pod względem czytelniczym wypadł średnio, jednak niedawno powróciły mi chęci do czytania i najchętniej całe dni spędzałabym pod kocem z książką do towarzystwa, ale niestety szkoła i inne obowiązki perfidnie mi to uniemożliwiają. ;)
Swoją drogą zupełnie zapomniałam (znowu) o rocznicy bloga, tym razem drugiej. To chyba powoli staje się tradycją; w zeszłym roku też kompletnie wyleciało mi to z głowy. Po głowie chodzi mi myśl o jakimś konkursie, ale to się jeszcze zobaczy. :)


29 komentarzy:

  1. Wspaniały stosik, życzę przyjemnego czytania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Portret pani Charbuque/Asystentka pisarza fantasy" bym Ci podkradła :) "Po szóste..." przeczytałam i polecam! Świetna książka, aczkolwiek ja czytałam wszystkie części po kolei ;) "Bezduszna" również za mną i uwielbiam całą serię! Również polecam ;)
    Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę od tego, że zazdroszczę płyt. Kocham oba zespoły, bardziej Ironów oczywiście. Mam tylko jedną ich płytę. A "Temper Temper" Bulletów jest totalnie czaderskie, wszystkie piosenki z tej płyty wielbię, najbardziej chyba "Leech" i "Riot". Szkoda, że Matt ściął włosy, cudownie wyglądał w długich.^^
    A stos zacny, szczególnie "Bezduszna" to świetna książka oraz "Gwiazd naszych wina". Ja czekam teraz na okazję przeczytania biografii Pink Floydów, bo ta książka leży u mnie na półce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwiazd naszych wina ciągle figuruje u mnie w grupie książek "Do kupienia"... O, Bulleci... Troszkę się zkiepścili i czemu Matthew musiał ściąć włosy, no dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę dwie moje ukochane płyty! Temper Temper także niedawno zakupiłam :3 P.O.W jest świetne!
    A z Brave New World chyba najbardziej lubię Dream of Mirrors. Ale nie mam się co łudzić, że zagrają oni to na łódzkim koncercie :(
    O, też bym chciała biografię Pink Floydów! Bardzo ich lubię ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda książka na swój sposób interesująca, jednak w pierwszej kolejności sięgnęłabym po "ostatnią spowiedź". Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwiazd naszych wina to książka, którą muszę w najbliższym czasie zakupić. Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Ruczek - No cóż, mam nadzieję, że jakoś sobie poradzę bez znajomości poprzednich tomów. :) Za "Bezduszną" najchętniej już bym się zabrała, ale jak na razie przeczytanie jej musi nieco odwlec się w czasie.

    @Lenalee - Marzą mi się wszystkie płyty Ironów na własność, ale jak na razie pozostaje to tylko w strefie marzeń właśnie. ;) "Temper Temper" ogromnie mi się podoba, bardzo długo czekałam na tę płytę, ale gdy przyszło co do czego, zupełnie zapomniałam o premierze (chyba mam jakieś początki Alzheimera, bo ostatnio o wszystkim zapominam, ale to już inna sprawa). Właśnie nie mogę do końca przeboleć tego obcięcia włosów, ale po obejrzeniu teledysku do "Riot" jakieś milion razy stwierdziłam, że całkiem nieźle wygląda w krótkich. :)

    @Sihhinne - Dream of Mirrors też bardzo lubię. Niestety pewnie masz rację, ale i tak nie mogę doczekać się tego koncertu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny stosik. Johna Greena bym ukradła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. "Ostatnią spowiedź" oczywiście czytałam i skradła ona moje serce. Z Twojego stosiku jednak największą ochotę mam na "Gwiazd naszych wina". Książka zdobywa bardzo pozytywne recenzje i chciałabym móc już ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliweczka już za mną <3 Jutro siadam do pisania recenzji, żeby na 5 była już gotowa ;) Mam nadzieję, że ci się spodoba, sama zaczynałam od trzeciego tomu i dałam radę, więc się nie martw ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę przyjemnej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już od dawna planuję sięgnąć po "Bezduszną", ponieważ bardzo chcę tę książkę przeczytać. Mam ochotę również na powieści o przygodach Stephanie Plum :)

    Miłej lektury życzę oraz czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny stos, również z chęcią przeczytałabym 'Bezduszną'. :D Chociaż w sumie żadną bym nie pogardziła. :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę "Ostatniej spowiedzi", "Gwiazd naszych wina", "Bezdusznej" oraz przygód Stephanie Plum. Życzę przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z twojego stosu czytałam jedynie ,,Ostatnią spowiedź''. Intryguje mnie natomiast książka ,,Zło czai się wszędzie''. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bezdusznej jestem piekielnie ciekawa ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe pozycje. Milego czyatnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam "Gwiazd naszych wina" i "Ostatnią spowiedź". Obie bardzo mi się podobały.
    Miłego czytania wszystkich książek!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny stos :) Obserwuję i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Same czytelnicze smakołyki! Polecam "Bezduszną", świetna powieść :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  22. "Gwiazd naszych wina" jest rewelacyjną i wzruszającąpowieścią :) zazdroszczę, że dopiero ją poznasz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. "Gwiazd naszych wina" robi furorę, chyba sama też muszę po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)