czwartek, 30 sierpnia 2012

Moja biblioteczka 2

Już od jakiegoś czasu chciałam po raz kolejny pokazać Wam moją biblioteczkę, ale zupełnie nie mogłam wykrzesać z siebie zapału. W końcu mi się to udało, chwyciłam za aparat - oto efekty:

 Tutaj dwie części mojej ukochanej Gry o tron, kilka tomów Harry'ego, Igrzyska śmierci, Dary Anioła, Las Zębów i Rąk oraz Percy Jackson.

 Tu widać parę pojedynczych książek, a także dwa tomy Akademii Wampirów, Numerów i kilka pierwszych części różnych serii.

 Tę półkę zamieszkują niektóre z moich najukochańszych książek - jak na przykład boskie Nevermore czy też genialny Portret Doriana Graya. Brakuje Ciszy oraz Łaski utraconej - pożyczone przyjaciółce.

 Tu znajduje się parę książek historycznych, trochę fantastyki i obyczajówek. Widać także niepozorne Delirium - nie mogę się doczekać kontynuacji. Są tu także wydania kieszonkowe.

 Taki trochę misz-masz: kilka lektur, niektóre części Jeżycjady i Ani, parę starszych książek i czytanych dawno młodzieżówek.

 Na tej półce znajdują się Trylogia Czasu, Magiczny krąg czy też niedawno recenzowany Złodziej. Widać również Gildię magów - ogromnie cieszę się, że Galeria książki postanowiła zrobić tę serię w wydaniu kieszonkowym: dzięki temu już wkrótce będę mieć wszystkie części na półce. :) Brakuje Błękitu szafiru i Nevy, pożyczone.

 Tutaj trzy książki cudownej Jodi (marzą mi się wszystkie powieści jej autorstwa na półce) i kilka innych pozycji. Nie ma Dobranych, Spętanych przez bogów i Zwiadowców - także pożyczone.

 Najbardziej w oczy rzuca się Gone, ale są tu też inne godne uwagi książki: budząca grozę Siostrzyca, emocjonująca Otchłań czy też trzymające w napięciu Jutro.

 Tę półkę zamieszkują książki, w których zaczytywałam się dobrych parę lat temu - Mikołajek, Seria Niefortunnych Zdarzeń, Wrota Czasu.

 Tu króluje Intruz - bardzo cieszę się, że mam tę książkę na półce. Nie brak też fantastyki i powieści obyczajowych.

 Na tej półce jest moja ukochana Emilka, wspaniałe Dopóki mamy twarze, a także wstrząsająca Uprowadzona. No i Nowa ziemia, którą chcę przeczytać jak najszybciej - jestem jej bardzo ciekawa.

 Głównie serie, które darzę ogromnym sentymentem: Felix, Net i Nika i Atramentowa Trylogia.

 Praktycznie same słowniki, atlasy i encyklopedie. Luzem leżą Czasowniki niemieckie - brr! Na szczęście moja "przygoda" z tym językiem dobiegła już końca.

 Same lektury, a także piękne wydanie Romea i Julii oraz Hamleta (ósme od prawej ;)).

A tutaj mój najnowszy nabytek. :) Jestem bardzo zadowolona z kupna tej książki, moja miłość do Sherlocka rośnie.
W mojej biblioteczce brakuje jeszcze Ja, anielica - pożyczona przyjaciółce, ale zupełnie nie mam pojęcia, gdzie ją postawić, gdyż nie mam już miejsca na półkach. ;)
Przepraszam też za niektóre zdjęcia - jestem tak niska, że przy robieniu niektórych ujęć musiałam się nieźle nagimnastykować, ale mam nadzieję, że nie wyszło aż tak tragicznie.
I jak tam nastroje pod koniec wakacji (przynajmniej dla niektórych ;))? Nie mam pojęcia, kiedy minęły te dwa miesiące, jestem wręcz w szoku, że już zaraz wrzesień. :)
Ja tymczasem wracam do Mistrza i Małgorzaty, a Wam życzę miłego weekendu, który zbliża się wielkimi krokami i wielu ciekawych lektur. :)

Chodzi za mną ta piosenka już od długiego czasu, kompletnie nie mogę pozbyć się jej z głowy. ;)

55 komentarzy:

  1. Jak ja lubię oglądać zdjęcia czyiś biblioteczek i się zachwycać takimi rozmiarami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz na prawdę piękną biblioteczkę! Wiele książek chętnie bym Ci podkradła :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci! Sporo pozycji czytałam, ale znaczną część nie, a bardzo bym chciała :) Świetna biblioteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna biblioteczka:) Zazdroszczę tylu wspaniałych książek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię oglądać biblioteczki. Twoja jest taaaaka bogata, że czasem aż zazdrość bierze. Co prawda, raczej mamy inne upodobania, jednak wiele książek z chęcią widziałabym również u siebie na półce. Szczególnie serię FNiN oraz Atramentową Trylogię. No i "Żony i córki" - jeszcze nie mam tej książki we własnych zbiorach. Nie mówiąc już o "Claude i Camille", do całej serii brakuje mi właśnie tylko o Monecie i Degasie. No, już nie wymieniam dalszej części litanii, bo do jutra się zejdzie. W każdym razie, gdybym tylko mogła, dłuuugo bym oglądała te zbiory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie Ci zazdroszczę Twojej kolekcji, a zazdrość to cecha, która nie przystoi damie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna biblioteczka. Widzę wiele ciekawych książek, których nie czytałam, a mam ochotę. ;c
    Aż mnie zazdrość zżera. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ojaaa :) ile Ty masz tych polek :) mam nadzieje, ze moja biblioteczka kiedys tez sie tak rozrosnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biblioteczka! Niestety moja jest znacznie skromniejsza, ale planuję to zmienić! :D
    Żałuję, że już koniec wakacji, za szybko zleciało :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Toż to orgazm dla moich oczu! Powinnaś być dumna, niczym paw, posiadając tak ogromny zbiór. Znalazłam mnóstwo interesujących pozycji! Gratuluję miłości do książek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam oglądać czyjeś biblioteczki! A w tej jest co oglądać, bo jest naprawdę duża! Gratulacje! :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. TPR mają świetne, niektóre, piosenki. Biblioteczka: WOW!!! Świetny pomysł na zdjęcia swoich książek. Ja niestety mam za mało miejsca, więc niezbyt ładnie by to wyszło... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, mamy dużo wspólnego z tego co widzę i podobny gust muzyczny. Kocham The Pretty Reckles i super biblioteczka. 14 półek szacun, no i ten Sherlock Holmes. Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz duży pokój? Bo tyle tych półek... Jak w bibliotece xD

    OdpowiedzUsuń
  15. @Kobra - Czy ja wiem, taki przeciętny raczej. ;) To tylko trzy regały, nie zajmują aż tyle miejsca. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna biblioteczka:) Mamy podobny gust, więc chętnie przeczytałabym te pozycje z Twoich zbiorów, których nie czytałam. Ostatnio bardzo polubiłam TPR, a ta piosenka jest świetna.
    Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę imponująca kolekcja, a w niej mnóstwo ciekawych tytułów - z ostatnim nabytkiem na czele (kocham Holmesa :)). Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam patrzeć na czyjeś zbiory, zazdroszczę ci kilku pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Imponująca biblioteczka! Zaraz jeszcze raz przejrzę dokładnie tytuły, ale już widziałam kilka które mnie intrygują - Jeden Dzień i Zanim umrę. Za ile kupiłam Holmesa? Opłaca się? Bo się zastanawiam właśnie czy też sobie nie zakupić, ale trochę przeraża mnie format a nie wiem czy zawartość jest warta kupna? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniała biblioteczka, jest tam kilka tytułów, których w mojej kolekcji brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się Twoja biblioteczka ;) Trzy pierwsze tomy Harrego Pottera mam już za sobą, właśnie planuję jutro wypożyczyć w bibliotece czwartą część. Niedługo zamierzam sięgnąć po trylogię "Igrzysk śmierci" - czytałam ta temat tego cyklu wiele pozytywnych opinii i nie mogę się odczekać, kiedy wreszcie zacznę go czytać. Na swojej półce mam również "Nowe przygody Mikołajka". Zazdroszczę "Portretu Doriana Graya" - tę publikację bardzo chciałabym mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę tak pokaźnej biblioteczki, ale może za parę lat i ja będę się mogła taką pochwalić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. @Natasha - Holmesa kupiłam za 50zł w Empiku (przez internet). Warto, naprawdę. Pięknie wydana, dobre tłumaczenie i ogólnie jestem zachwycona. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nieeeziieeemmmskoooo <3 <3
    Po prostu cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę biblioteczki *-* Mam nadzieję, że moja kiedyś też będzie taka piękna :D
    Tak przy okazji. Szczęściara z Ciebie, że miałaś okazję zapoznać się z dalszymi losami bohaterów z Atramentowego serca. Niestety, ja nie mogę dorwać kontynuacji, a rzadko kupuję książki :<

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna biblioteka! Podkradłabym Ci tyyyyle książek, że czasu i miejsca mi nie starczy by je wszystkie wymienić ;)
    Czytaaałaś Wojny duszków *piąteczka*!
    Bardzo mało osób je czytało, odstrasza je tytuł. Nie wiem czy Ci się podobały (bo mi w czsach gdy czytała, to podobały się bardzo), ale jak tak, to nie wiem czy wiesz, ale jest ich kontynuacja.
    Dopóki mamy twarze też czytałam i też sobie baaardzo chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę imponująca biblioteczka :D Z chęcią podkradłabym Ci wiele książek z tej biblioteczki :D

    A na "Mistrza i Małgorzatę" od dawna mam już ochotę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. O kurcze :O piękna .. Zazdroszczę Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna biblioteczka! Wiele ciekawych pozycji, niektóre pokrywają się z moimi, a niektóre chętnie bym dorwała w swoje łapki ;D Jest czym wzrok nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie to przedstawiłaś, zdjęcia pasują do Twojego szablonu :) Życzę Ci więcej miejsca (znam ten ból) i wszystkich książek Jodi! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się ta biblioteczka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uno = kobieto, jaka cudna biblioteczka! Zazdroszczę, bo masz kilka tytułów, których mnie brakuje. Zazdroszczę takiego porządku, ja mam bardzo głębokie półki, więc mam dwa rzędy oraz dość wysokie, więc książki leżą też poziomo ;)

    Duo - czyżby to nowa płyta The Pretty Reckles?! Boziu, normalnie ślinię się tęczą i biegnę słuchać, uwielbiam ten zespół! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Pokaźnie :D Też mam wiele zz tych pozycji :D

    OdpowiedzUsuń
  34. @eM - tak, czytałam kontynuację. :) Było to już parę lat temu, ale wtedy bardzo mi się ta seria podobała.
    @Nyx - na razie tylko EP, ale piosenki boskie, nowa płyta w przyszłym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie ukrywam, że przeczytałam ten post z zazdrością :)) marzy mi się wiele z tych pozycji we własnej biblioteczce!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! Ależ piękna kolekcja, aż paczadła nacieszyłam ;D Wiele pozycji mam u siebie na półkach, inne pragnęłabym mieć, a reszty albo nie znam, albo nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdrooooszczę :)
    Cudowne książki. ; )

    Mam pytanie: Jak ty kupujesz książki? Normalnie w księgarni, czy korzystasz może z jakiś innych możliwości? Chodzi mi o to, że w księgarni udałaś pewnie całe swoje oszczędności na takie piękne powieści .:)

    Mogłabyś odpisać na moim blogu ? Ja pewnie zapomnę gdzie umieściłam to pytanie i nigdy nie doczekam się odpowiedzi. : P
    Z góry dziękuję :)
    [ksiazkowo17]

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaaka pełna *-* Zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ooo, ale masz cudowną biblioteczkę. :>

    OdpowiedzUsuń
  40. Okazała kolekcja :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale genialna kolekcja! Bardzo podobają mi się książki w takich równych rządkach, albo całe cykle wydawnicze ustawione obok siebie :) Tylko pozazdrościć tego cudnego księgozbioru. A co do "Mistrza i Małgorzaty" - mam nadzieję, że Ci się spodoba, ja tę powieść bardzo lubię i cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne zbiory! Tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  43. O kurczę. Mogę pomarzyć o takiej kolekcji!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jejku, jaka cudowna biblioteczka!
    Z każdej półeczki podkradłabym ci przynajmniej dwie książki;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny zbiór. :) Ja mogę się pochwalić tylko trzema-czterema takimi rządkami, ale zbieram, zbieram dalej. ;p
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow, niesamowity zbiór! Sama bym chciała się móc pochwalić czymś takim. Bo jak na razie mój jest dość skromny, ale systematycznie go powiększam;) Szczególnie podkradłabym ci Atramentową Trylogię oraz tomy Felika, Neta i Niki- uwielbiam tą serię, pomimo tego, że przeznaczona jest ona dla młodszych czytelników;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję pięknej biblioteczki. Sama chętnie przeczytałabym niektóre pozycje. A co do piosenki, jedna z moich ulubionych. Kocham The Pretty Reckless.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo miło mi się oglądało ;)
    Ja zazdroszczę Kiki Strike - już nigdzie jej nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz przepiękną biblioteczkę, wielu książek naprawdę zazdroszczę, w szczególności trylogii Libby Bray, bo chciałabym mieć ją na półce. :) I gratuluję Sherlocka, cieszyłam się jak dziecko, gdy dostałam go na urodziny. Szkoda, że do szkoły nie dam rady go ze sobą nosić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Również mnie kusi to wydanie Sherlocka, szkoda tylko, że jest takie nieporęczne. Nijak się nie zmieści do torebki.

    Imponująca biblioteczka :) Ja moje książki ukłądam alfabetycznie wg autorów:)

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)