środa, 11 lipca 2012

11 pytań

Dziś wróciłam z wyjazdu, jakoś przeżyłam. :) Ogólnie jestem zadowolona, odpoczęłam i naładowałam akumulatory (przynajmniej częściowo). ;)

Zostałam zaproszona do zabawy przez Floss i Klaudię. Oto pytania:

Pytania zadane przez Floss:
1. E-book czy tradycyjna książka? Zdecydowanie tradycyjna książka.
2. Biblioteka czy księgarnia? Raczej księgarnia.
3. Literatura polska czy zagraniczna? Zagraniczna, lecz lubię od czasu do czasu sięgnąć również po polską.
4. Horror czy kryminał? Kryminał.
5. Jesień czy zima? Jesień.
6. Kot czy pies? Kot.
7. Maliny czy truskawki? Truskawki.
8. Piłka nożna czy koszykówka? Te sporty są mi raczej obojętne, ale jeżeli mam wybierać, to piłka nożna. ;)
9. Napoje gazowane czy soki? Soki.
10. Angielski czy niemiecki? Angielski, nie znoszę niemieckiego.
11. Poezja czy proza? Proza.

Pytania zadane przez Klaudię:
1. Normalna fantastyka czy science fiction? Fantastyka.
2. Kino czy telewizja? Kino.
3. Ebooki czy wersje papierowe? Wersje papierowe.
4. Komputer czy telewizor. Komputer, ogólnie raczej nie oglądam telewizji. ;)
5. Własna biblioteczka czy biblioteka miejska? Własna, ale oczywiście uwielbiam też biblioteki publiczne. :)
6. Żelki czy galaretka? Żelki.
7. Książki recenzyjne czy te z własnej półki? Zależy od tego, jaka jest dana książka. ;) Czasem wolę tę do recenzji, innym razem chętniej sięgam po pozycję z własnej półki.
8. Klasyka czy nowości książkowe? Nie umiem wybrać. ;)
9. Serie czy pojedyncze powieści? Różnie bywa. Czasami wolę serie, zwłaszcza wtedy, gdy trudno mi się rozstać z danymi bohaterami czy wykreowanym przez autora światem. Czasem jednak wolę pojedyncze powieści, zwłaszcza, że zbyt często kolejne tomy psują dobre wrażenie, które miałam po lekturze pierwszej części.
10. Opowiadania czy powieści? Powieści.
11. Spędzanie czasu w domu czy na powietrzu? Leń ze mnie okropny, więc spędzam więcej wolnego czasu w domu, ale bardzo lubię spędzać czas również na dworze. ;)

Nie zaproszę nikogo do zabawy, ponieważ nie mam pojęcia, kto jeszcze nie brał w niej udziału. ;)
Na koniec trochę się pochwalę. ;) Dostałam się do wymarzonej klasy w wymarzonym LO, z czego ogromnie się cieszę. :)

16 komentarzy:

  1. Widzę, że mamy sporo wspólnego... też jestem leniem :3

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe odpowiedzi :)
    też wolę koty :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. odpowiedziałabym podobnie :) gratuluję dostania się do wymarzonej klasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że dużo nas łączy:) moje odpowiedzi byłyby podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka.
    To bardzo fajnie, że dostałaś się do wymarzonego LO. Ja również dostałam ;)

    Mam pytanie, jak ty to robisz, że w dodatku na LinkWithin u ciebie obrazki normalnie wyświetlają, a u mnie nie?
    Zajrzyj do mnie i mogłabyś mi jakoś pomóc? Napisz o tym na GG ( pewnie masz mój numer ).

    existenceland.blogspot.com

    Będę wdzięczna za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dostania się do dobrej szkoły :-)
    Kocham Koty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Też się dostałam do wymarzonego LO, tylko, że nie do wymarzonej klasy... No cóż... trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dostania się do wymarzonego LO:)
    Ja też idę tam gdzie chciałam, szkoda, że mojej przyjaciółce się to nie udało.

    A co do zabawy - zdecydowanie wolę czytać tradycyjne książki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam żelki *.* Gratuluję dostania się, ja też się dostałam :P A jeśli można wiedzieć jaki profil wybrałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam Twojego bloga, ale zapraszam także do moich recenzji książek na stronę
    http://dodeski.pl

    Gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, ja mam pytanie małe. Czy byłabyś zainteresowana umieszczeniem w Katalogu Czytelniczym? Wystarczy tylko, że dodasz Katalog do linków i napiszesz w komentarzu bądź w mailu, żebym wpisała na listę Twojego bloga. :) Oczywiście, do niczego nie zmuszam.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje w związku z LO. A koty rządzą...xD

    OdpowiedzUsuń
  13. @Cassiel - humanistyczny (rozszerzone: historia, polski, wos, łacina). :)

    OdpowiedzUsuń
  14. na pierwsze i szóste pytanie od Floos odpowiedziałbym inaczej, reszta by się raczej zgodziła, hihi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)