piątek, 30 grudnia 2011

Podsumowanie roku 2011

2011 rok już prawie dobiegł końca. Czas więc podsumować go i zobaczyć, jak to było pod względem czytelniczym. :)

KATEGORIE:
Książka, która najbardziej zapadła w pamięć: Carolyn Jess-Cooke - "Zawsze przy mnie stój"
Książka najbardziej trzymająca w napięciu: John Harding - "Siostrzyca"
Książka, której kontynuacji nie mogę się doczekać: Carrie Ryan - "Las Zębów i Rąk"
Książka, którą powinnam była przeczytać dużo wcześniej: Harper Lee - "Zabić drozda"
Najlepsza powieść historyczna: Sandra Gulland - "Józefina"
Najlepsza seria: John Marsden - "Jutro"
Najlepsza antyutopia: Allie Condie - "Dobrani" oraz Sara Grant - "Neva"
Najlepsza książka o duchach: Jessica Warman - "Pomiędzy światami"
Najlepsza książka z mitologią w tle: Rick Riordan - "Zagubiony heros" oraz Josephine Angelini - "Spętani przez bogów"
Najlepszy thriller paranormalny: Tricia Rayburn - "Syrena"
Największe zaskoczenie tego roku: Kerstin Gier - "Czerwień rubinu"

Łącznie w 2011 roku przeczytałam 119 książek. To trochę mniej niż w 2010, ale mam nadzieję, że w przyszłości to nadrobię. ;)
Pisanie recenzji oraz czytanie Waszych opinii przynosi mi masę radości. Cieszę się, że jest tyle osób kochających czytanie. Wielokrotnie byliście dla mnie prawdziwą motywacją. Gdyby nie Wasze recenzje, pewnie po wiele książek bym nie sięgnęła, dużo przy tym tracąc. Co by to było, gdyby Was nie było... :)
Życzę Wam, by w nadchodzącym 2012 roku znalazło się jak najwięcej czasu na czytanie. Wielu wspaniałych pozycji i zachwycających książkowych stosów, a także udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku!

30 komentarzy:

  1. Dodałabym jeszcze kategorię Najlepszy romans paranormalny albo ogólnie romans :) I największe rozczarowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ładnie to napisałaś, że trudno coś napisać poza: nawzajem :P
    Szczęśliwego Nowego Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, Syrena i Czerwień Rubinu zasługują na uwagę. Świetne podsumowanie, oby więcej doskonałych lektur w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 119 książek to świetny wynik! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka! :D
    Życzę Ci aby w następnym roku twoja liczba przeczytanych książek się podwoiła. Chociaż myślę ,że 119 książek to rewelacyjny wynik!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!! Świetne podsumowanie:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  7. 119 książek-świetny i jak na razie nieosiągalny dla mnie wynik. Ciekawe podsumowanie, kilka z tych książek dopiero teraz znalazło się na mojej liście do przeczytania;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tak wielu przeczytanych książek. Jeżeli chodzi o 'nominacje' wiele z tych książek czytałam i zgadzam się że zasługują na uwagę

    OdpowiedzUsuń
  9. To masakrycznie dużo książek! Ja przeczytałam 22. To najgorszy czytelniczo rok w moim życiu. Aż mi wstyd. Życzę Ci więc udanych lektur w roku 2012, pamiętaj tylko, że jeść i spać też czasem trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku! Wiele mamy wspólnych książek w zestawieniu. Życzę jeszcze wspanialszych powieści w Nowym Roku do przeczytania i pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Parę książek wypadałoby,żebym przeczytała.. A z serią "Jutro" jak najbardziej się zgadzam;D

    119 książek to dobry wynik! Ja przeczytałam o wiele mniej.. Nie wiem czy w ogóle do 100 doszłam,muszę policzyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Imponujące :) Kocham książki, ale nie zawsze mam ochotę na czytanie. To bluźnierstwo, prawda? ;P Również życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku, oby był lepszy od tego, który się właśnie kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne podsumowanie i tyle przeczytanych książek. Pozdrawiam sylwestrowo i życzę, by Nowy Rok był jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się co do zaskoczenia roku. Trylogia Czasu jest świetna, jestem zakochana w tej serii. Nawet wybrałam ją jako pierwszą do recenzji na moim blogu. : D Rzecz jasna otrzymała maksymalną ocenę. 119 książek? Podziwiam. Ja przeczytałam o wiele mniej. D:
    Pozdrawiam,
    Sowa.

    OdpowiedzUsuń
  15. 119 książek.... A ja ze swoich 92 czułam się dumna ^^'

    Szczęśliwego 2012 roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Dużo się ostatnio mówi o Kerstin Gier. Ja przemknęłam obok jej książki bez chwili zatrzymania. Widać popełniłam błąd.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja za krótko tu jeszcze jestem i nie robię podsumowań, ale jestem pod wrażeniem Twojego dorobku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łomatko, ponad 100 książek? Gdziekolwiek nie wejdę, wszyscy tyle przeczytali. A ja co? Moje jedyne usprawiedliwienie to matura. Słabe, ale jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No no, 119? I to jest mniej niż w 2010? Dobrze, że ja swoich nie liczyłam...:D

    OdpowiedzUsuń
  20. 119... no no niezły wynik :) mi chyba też najbardziej zapadła w pamięci książka Zawsze przy mnie stój

    OdpowiedzUsuń
  21. Wracaj już po sylwestrze:P Gdyby nie inni recenzenci też nie poznałabym wielu książek.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, gratuluję takiej ilości przeczytanych książek :) I życzę, aby w tym roku było ich jeszcze więcej!

    OdpowiedzUsuń
  23. O większości tytułów słyszałam, ale nie miałam okazji przeczytać.
    119 książek to świetny wynik! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny wynik, godny pozazdroszczenia.

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)