środa, 7 września 2011

Stosik na miły początek września

Dziś pogoda nie dopisuje: jest deszczowo, zimno, ponuro. Ja jednak kocham deszcz i dzisiejszy dzień mogę spędzić z książką w ręku i miłym dla ucha akompaniamentem stukających w okno kropel. ;) Za większością z nas już powrót do szkoły czy pracy, trzeba więc trochę się pocieszyć. A co bardziej poprawia humor niż stosik lektur? :)


Tradycyjnie od góry:
1. Sarita Mandanna - "Tygrysie Wzgórza" - od wydawnictwa Otwarte
2. Josephine Angelini - "Spętani przez bogów" - zakup własny
3. Anne Cassidy - "Gorzkie urodziny" - od wydawnictwa Stentor
4. Anne Cassidy - "Z tęsknoty za Judy" - j. w.
5. Katarzyna Pranić - "Ela-Sanela" - j. w.

Już nie mogę się doczekać, kiedy zagłębię się w powyższych pozycjach, bo wszystkie wyglądają bardzo smakowicie. ;)

Jak dajecie sobie radę po wakacjach? ;) Ja już za nimi tęsknię. :) Choć muszę przyznać, że po raz pierwszy od paru lat mój plan lekcji całkiem mi się podoba - co prawda w poniedziałki przychodzę do szkoły na siódmą rano (:O), ale poza tym jest nawet nieźle. ;) A jak to wygląda u Was? :) Do końca roku szkolnego już tylko niecałe 300 dni, damy radę! ;D

31 komentarzy:

  1. Nie ma to jak stosik, zawsze humor poprawi:)
    'Tygrysie Wzgórza' czekają sobie u mnie na półce, a ja nie wiedzieć czemu odkładam ich przeczytanie.
    Do szkoły już nie chodzę, więc wakacje mam cały czas;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję nowości, Anne Cassidy wygląda smakowicie, i choć u mnie jeszcze nie pada to też niedługo siadam do lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej zazdroszczę "Tygrysich wzgórz", jeżeli chodzi o inne pozycje: miałam okazję przeczytać "Spętanych przez bogów" i jest to naprawdę ciekawa lektura.

    Niestety, mój plan lekcji nie przypadł mi do gustu. Nie cierpię chodzić do szkoły na popołudniu, ale pierwsza liceum rządzi się swoimi prawami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie miły ten stosik, ja mam jeszcze wakacje ale łącze się w bólu z resztą uczniów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasy szkole też mam już za sobą, więc więcej luzu. Co do książek, fajne pozycje. Osobiście jestem ciekawa ,,Tygrysich wzgórz''.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny stosik :) Tygrysie polecam bo są wyśmienite :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje, zwłaszcza Spętanych:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję stosiku. ;) Zabrałabym Ci Tygrysie wzgórza i Spętanych! :) A teraz czytam z Tęsknoty za Judy, a Gorzkie urodziny są na półce (mam 3 książki tej autorki) ;D

    W szkole.. mój plan jest okropny, non stop gadają o egzaminie co robi się tak nudne, że słuchać się tego nie chce. I dowiedziałam się, ze nasza klasa jest najgorsza z trzecich. A w 1 gim była najlepsza ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosik jest świetny ;p
    A co do szkoły to totalna masakra. (i po co ja poszłam do tego technikum) Tylko raz w tyg mam na 8 a tak to na 7 i siedzę w szkole do 14 czy 15. hehe jak chodziłam do gim to też mówili, że moja klasa jest najgorsza w całym gim. zresztą w podstawówce też tak było. No a teraz technikum i dopiero 7 września a niektórzy nauczyciele już nam powiedzieli, że jeszcze nie mieli tak strasznej klasy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny stos :) Czytałam tylko Spętanych, ale bardzo mi się podobali :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty weź mi nie przypominaj o wakacjach! Eh... co dobre szybko się kończy, niestety.
    A stosik śliczny, chociaż czytałam jedynie "Spętanych...". Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nadal mam jeszcze wakacje - ja to studenci ;)
    Stosik cudny! Czytałam już kiedyś coś od pani Cassidy i lektura była godna uwagi. Spętani są pełni akcji, a Tygrysie wzgórza chciałabym kiedyś przeczytać.
    Miłej lektury i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie ukradłabym Ci "Spętanych" :-)
    Widzę, że czytasz "Niemożliwe" mam nadzieję, że Ci się spodoba- mnie oczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  14. "Tygrysie wzgórza" też mam w planach, czekam więc niecierpliwie na recenzję :) Co do szkoły - niełatwo się przestawić na poranne wstawanie we wrześniu po czterech latach wrześniowego leniuchowania, ale mam nadzieję, że jakoś się z uczniami dogadamy i polubimy - ja ich w każdym razie lubię ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stosik! Chętnie bym coś podkradła. :D
    Dodaję do ulubionych i obserwowanych ;)
    Zapraszam do mnie!
    http://moja-biblioteczka-angela.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo "Spętani przez Bogów" :) Ciekawe czy jest tak dobre, jak mi się wydaję, że jest :) "Tygrysie Wzgóra" też wydają się obiecującą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Stos faktycznie na poprawę humoru - same fajne pozycje.
    Ja ze szkoły jestem zadowolona, co prawda zawsze mam na 7/8, ale za to kończę (najpóźniej) o 13.10 :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę książek Anne Cassidy i "Spętanych..." Chętnie bym podebrała Ci te pozycje :)
    Co do szkoły, to na szczęście, mam jeszcze prawie miesiąc wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Polecam Tygrysie Wzgórza ;) Świetna lektura ;)

    Ja się pocieszam tym, że dziennie będę miała tylko 6 godzin zajęć. Ale perspektywa wracania po ciemku mnie przeraża ;/ (idę do wieczorówki)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ładny stosik :)
    Ciekawa jestem recenzji "Spętani przez bogów" ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę zwłaszcza Tygrysich wzgórz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. właśnie czytałam gdzieś recenzję "Z tęsknoty za Judy" :) i bardzo zazdroszczę, bo też bym chciała ją mieć

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny stosik, szczególnie zazdroszczę "Tygrysiego wzgórza". Co do roku szkolnego, tak, głupie 300 dni i WAKACJE!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem ciekawa recenzji książki spętani przez bogów, nie słyszałam jeszcze o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę "tygrysich wzgórz"!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stosik bardzo przyjemny - co książka to ciekawsza ;) Czekam na recenzję Tygrysich wzgórz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ahh wakacje tak, można by powiedzieć ze były tak dawno, mój plan jest też nawet nawet, więc teraz tylko trzeba znaleźć czas na czytanie tych cudeniek ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakupiłam "Tygrysie..." więc ma zazdrość mniejsza jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny stosik, na niektóre pozycje sama mam ochotę. Liczę na to, że je zrecenzujesz ;)

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)