środa, 24 sierpnia 2011

Stosik-pocieszyciel

Już za parę dni nadejdzie wrzesień, a wraz z nim powrót do szkoły. Wakacje przeleciały mi niewiarygodnie szybko; wydaje mi się, że zakończenie roku było zaledwie wczoraj. Muszę jednak przyznać, że odpoczęłam i rozpocznę ostatni rok nauki w gimnazjum z naładowanymi akumulatorami. ;)
Na pocieszenie zrobiłam zdjęcie książkom, które uzbierały mi się w ostatnim czasie - miałam wprawdzie poczekać, aż dotrą do mnie ostatnie przesyłki, ale cóż... potrzeba popatrzenia na stosik była silniejsza ode mnie. ;D


Od góry:
1. George R. R. Martin - "Gra o tron" - przeczytałam tyle pozytywnych opinii na temat tej książki, że kiedy tylko zobaczyłam ją w bibliotece, przygarnęłam bez większego zastanowienia.
2, 3. - Meg Cabot - "Top modelka 2. Nie chcę być dziewczyną z wybiegu" i "Top modelka 3. Ucieczka" - jakiś czas temu czytałam pierwszą część, postanowiłam więc zobaczyć, jak potoczyły się dalsze losy głównej bohaterki.
4. L. J. Smith - "Pamiętniki wampirów 4. Północ" - efekt wymiany.
5, 6. - Ewa Nowak - "Niewzruszenie" i "Rezerwat niebieskich ptaków" - od wydawnictwa Egmont.
7. Christopher Moore - "Najgłupszy anioł" - z wymiany.
8. Cristina López Barrio - "Ogród wiecznej wiosny" - j. w.
9. William Kamkwamba, Bryan Mealer - "O chłopcu, który ujarzmił wiatr" - od wydawnictwa Drzewo Babel.
W segregatorze znajduje się "Błękit szafiru" autorstwa Kerstin Gier, od wydawnictwa Egmont. Recenzję możecie przeczytać tutaj.
W tle stosiku możecie zobaczyć fioletową ścianę, która jest jednym z efektów lipcowego remontu. Nie mogę się wręcz napatrzeć na nowy wystrój mojego pokoju, zwłaszcza na półki z książkami. ;)

Na zdjęcie załapał się też mój kot:
Nawet nie uwierzylibyście, jaki z niego urwis. ;)

A jak Wam minęły wakacje? :)

37 komentarzy:

  1. Stos ciekawy. Mi też wakacje minęły strasnzie szybko ;( Zbyt! Tak nie powinno być ;(((
    A kiciuś cudowny, mam słabośc do wszystkich mruczków :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stos :) I ten kot mmm taki czarny, piękny :P

    A wakacje jakoś powoli mijają, niedługo skzoła. Nie zdążyłam się nacieszyć wolnym czasem. Nic nie chce mi się robić, nawet czytać xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko strasznie minęły. :l 3 tygodnie w Anglii i resztę w domu. :) Ciekawy stosik, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy stosik! A Pieśń Lodu i Ognia na pewno Cię ciągnie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. "Najgłupszy anioł" brzmi ciekawie, czekam na recenzję! Ale na przykład Ewy Nowak nie lubię, sama nie wiem czemu... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kot! :D I stosik też :)
    Moje wakacje niby trwają do października, ale na dobrą sprawę zaczęły się 19 lipca... i tak właściwie już się kończą, bo czeka mnie nauka do przełożonego egzaminu :( Ale coś tam będę poczytywać po kątach ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor ściany, świetny stosik, a najcudniejszy zdecydowanie kot :)) Ja od września też ruszam zmierzyć się ze szkołą, ale po drugiej stronie biurka nauczycielskiego ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, zazdroszczę nowego wystroju, chciałabym coś zmienić u siebie:) Taki urwis, a wygląda tak niewinnie :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stos. ;) Mi wakacje minęły o wiele za szybko. Co prawda lipiec nieco się dłużył, ale sierpień... Nawet nie zobaczyłam, kiedy minęły te wszystkie dni.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę miłej lektury:) Najbardziej jestem ciekawa pozycji numer 7. A kotek prześliczny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę "Gry o Tron", choć oglądałam serial i nie wiem, czy chciałoby mi się czytać drugi raz... A "Ogród wiecznej wiosny" zachwycił mnie, tak więc miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe książki. Życzę miłego czytania a kociak przecudny.

    OdpowiedzUsuń
  13. "O chłopcu, który ujarzmił wiatr" - jestem ciekawa recenzji:))
    wakacje na szczęście mam jeszcze cały wrzesień, więc póki co jeśli pozwolisz nie będę ich podsumowywać i wrażeniami podzielę się na krotko przed rozpoczęciem roku akademickiego;))

    OdpowiedzUsuń
  14. O, widzę, że jesteśmy w tym samym wieku ;> Moje wakacje też się udały, ale nie czuję się gotowa do powrotu do szkoły :)

    Stosik piękny, a i kota masz ślicznego! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę Gry o tron, ale i tak najpiękniejszy jest kiciuś, oj jak ja chciałabym mieć takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z pozycjami pani Meg Cabot miałam już do czynienia.Może nie jest to najwybitniejsza literatura, ale nada się w sam raz na to by pocieszyć się po tym jak wakacje dobiegają końca. Strasznie zazdroszczę pozycji pani Nowak.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także czytałam "Top modelka" i bardzo mi się spodobała, teraz idę do biblioteki polować na następne części ;)
    Stosik śliczny!
    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę stosiku, żadnej z tych książek nie czytałam więc chętnie poznam recenzje :D

    Słodki kociak
    !

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny stosik, miłego czytania życze :D

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stos bardzo ciekawy, ja zacznę pierwszy rok w technikum ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten segregator podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I świetny kolor ściany - też taki chciałam, ale am się nie zgodziła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. miłego czytania :)osobiście lubię książki Cabot i jako jedyne z twojego stosu przeczytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. O, masz "Północ". Już dawno bym po nią sięgnęła, ale boje się, że się rozczaruję ;D I ślicznego masz kota *_* musiałam to napisać, bo ostatnio polubiłam koty. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny stos, życzę miłej lektury:) Obyś znalazła czas w roku szkolnym (bo wakacje płyną zbyt szybko:/)
    A kociak śliiiczny, boooski i te pe *-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak się śmiałam ze wszystkich, którzy muszą iść we wrześniu do szkoły, bo ja mam jeszcze miesiąc wakacji. Ale ostatnio coś mnie tak tknęło... Że już nie będzie mi dane usiąść w ławce i mieć takich, a nie innych relacji z nauczycielami. Bo to już nie wypada. I wszystko będzie inaczej. Więc zazdroszczę, że Ty nadal będziesz posiadać taką możliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. polecam książki ewy nowak i jestem bardzo ciekawa twojej recenzji tych powieści :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Strasznie zazdroszczę "Błękitu", nawet w kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam Północ i już ostrze sobie na niego pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały stos, chociażby dlatego, że znajduje się w nim moja ukochana "Gra o Tron" (zachwytów dla Martina nigdy dość ;)). Podkradłabym "Ogród wiecznej wiosny" ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. przyjemnego czytania, szczególnie książki Moore'a, bo poczucie humoru ma przednie. a przy okazji pogłaskaj ode mnie kociaka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. "Gra o tron" jest genialna. ;) O książkach Moore'a co nie co słyszałam i z chęcią którąś w końcu przeczytam. Czekam więc na recenzję "Najgłupszego anioła".

    Miała kiedyś podobnego kota, ale gdzieś przepadł. :/

    OdpowiedzUsuń
  33. Za tydzień już do szkoły :/ I gdzie się podziały te dwa miesiące wolnego? "Błękit szafiru" bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Stosik bardzo ładny ;)
    Mi też wakacje zleciały baaardzo szybko. Zdecydowanie za szybko. I niestety mam wrażenie, że moje akumulatory nie naładowały się do końca :) Ja już na szczęście trzecią klasę gim. mam za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładny stos :) A co do wakacji, to cóż, minęły bardzo szybko, ale wszystko co dobre, kiedyś się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ech, wakacje zawsze za szybko mijają :P
    Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę "Gry o tron"! Strasznie się napaliłam ostatnio na tą książkę :D "Topmodelka" była świetna i zawsze chciałam przeczytać coś Christophera Moore'a.
    Aaach, cudowny kotek <3 Strasznie chciałabym mieć kota :D

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z całym postem.
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, w miarę możliwości staram się na nie odpowiadać. Zachęcam do dyskusji! :)

Etykiety

Agatha Christie (1) Aisling Juanjuan Shen (1) Akademia Mitu (1) Akademia Wampirów (2) Akcent (1) Akurat (1) Albatros (2) Alexander Gordon Smith (1) Ally Condie (1) Alyson Noel (2) Amanda Hocking (1) Amazonka (1) Amber (12) Amie Kaufman (1) Amy Kathleen Ryan (1) Amy Meredith (1) Andy Weir (1) anime (1) Anja Snellman (1) Anne Bishop (1) Anne Cassidy (2) antyutopia (8) ArsMachina (2) Asia Bibi (1) Audeo (1) Bellona (1) Beth Revis (3) biografia (1) Bree Despain (3) Brodi Ashton (1) Bukowy Las (10) Bullet Books (1) C. R. Zafón (1) C. S. Lewis (1) C. W. Gortner (2) Carol Rifka Brunt (1) Carrie Ryan (1) Cassandra Clare (4) Celine Kiernan (3) Charlaine Harris (2) Charlee Fam (1) Charlotte Bronte (1) Chemiczne Światy (1) Christina Baker Kline (1) Claire North (1) Colleen Hoover (1) Colleen Houck (2) Cora Carmack (1) Córki Księżyca (1) Czarna owca (3) Czwarta strona (1) czytnik (1) Danielle L Jensen (1) Dary Anioła (2) Denise Kiernan (1) Diabelskie Maszyny (2) Diane Chamberlain (2) Dobrani (1) Dolnośląskie (14) Dorota Katende (1) Dreams (2) dystopia (1) Dziewczyny nie płaczą (1) e-book (1) E. Lockhart (1) Egmont (5) egzemplarz recenzencki (70) ekranizacja (2) Elizabeth Chandler (1) Elizabeth Gaskell (2) Emily Giffin (1) Emmy Laybourne (1) Erica Spindler (1) erotyczna (2) Esprit (4) Eve Silver (1) Fabryka słów (7) fantastyka (37) Federico Moccia (1) Feeria (2) film (3) Foka (1) Galeria Książki (5) Gra (1) GWF (4) GWP (1) Hakan Nesser (1) Hanna Cygler (1) Herkules Poirot (1) historyczne (3) horror (2) Initium (1) inne (22) Isabell Pfeiffer (1) J. K. Rowling (1) Jaguar (18) Jakub Ćwiek (1) Jana Frey (1) Janet Evanovich (3) Jennifer Clement (1) Jennifer E. Smith (1) Jennifer Estep (1) Jennifer Niven (1) Jenny Downham (1) Jessica Brody (1) Jo Nesbø (1) Joanna M. Chmielewska (2) Jodi Picoult (5) Joelle Charbonneau (1) John Green (1) John Lennon (1) John Marsden (4) Josephine Angelini (1) Julie Cross (1) Julie Kagawa (1) Jutro (4) Karol Lewandowski (1) Karolina Wilczyńska (1) karty (1) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (1) Katja Millay (1) Kelly Creagh (2) Kendare Blake (1) Kerstin Gier (3) Kevin Wilson (1) Kiera Cass (4) Kindle (1) Klątwa tygrysa (2) Kody Keplinger (1) konkurs (2) Królestwa Nashiry (1) kryminał (6) Książnica (2) L. A. Weatherly (1) Las Zębów i Rąk (1) Lauren Barnholdt (1) Lauren DeStefano (1) Lauren Kate (1) Lauren Oliver (4) Legenda (1) Libba Bray (2) Licia Troisi (1) Lisa Renee Jones (2) Lisa Scottoline (1) literatura faktu (3) literatura polska (24) literatura zagraniczna (216) Lois Lowry (1) losowanie (1) Lubimy Czytać (1) Lucy Ferriss (1) Lynne Ewing (1) Mag (7) Maggie Stiefvater (1) Mak Verlag (1) Mała Kurka (2) Mara Dyer (2) Mari Jungstedt (1) Marianne Curley (1) Marie Lu (1) Marie Rutkoski (1) Marissa Meyer (1) Mark Blake (1) Marquez (1) Marta Stefaniak (1) Matras (4) Mats Strandberg (1) Max Brooks (1) Meagan Spooner (1) Media Rodzina (1) Megan Whalen Turner (2) Melinda Salisbury (1) Melissa de la Cruz (1) MG (6) Michael Grant (1) Michelle Corasanti (1) Michelle Hodkin (2) Mira (5) młodzieżowe (10) Monument 14 (1) Moondrive (3) Morgan Matson (1) Muza (5) muzyka (1) Na Kanapie (1) Nalini Singh (2) Naomi Novik (1) Nasza Księgarnia (7) Nevermore (2) new adult (1) Nicholas Sparks (2) Nieśmiertelni (1) Niezgodna (1) Niezwyciężona (1) Nina Reichter (1) non fiction (1) Novae Res (9) nowości i zapowiedzi (1) obyczajowe (23) Olga Rudnicka (1) Orphan black (1) Oscar Wilde (1) Otwarte (16) Papierowy Księżyc (2) Papierowy Motyl (1) Paradoks (2) Pascal (2) Penguin (1) Piąta fala (1) po angielsku (1) podsumowanie (24) Poligraf (1) poradnik (2) postapokaliptyczna (4) Promic (1) Prószyński i S-ka (32) przygodowe (1) Publicat (13) PWN (1) Querida poleca (1) Rachel Ward (1) Rainbow Rowell (1) Rebecca Donovan (1) Rebis (5) rekomendacje (1) Remi (1) Replika (2) Richelle Mead (3) Rick Riordan (1) Rick Yancey (1) Robin Bridges (1) Saga księżycowa (1) Samanta Shannon (1) Sandra Gulland (1) Sara B. Elfgren (1) Sara Grant (1) Sara Shepard (1) Sarah J. Maas (1) Sarah J. Mass (1) Sarah Waters (1) science fiction (2) serial (2) Simon & Schuster (1) Solomon Northup (1) Sonia Draga (1) Sophie Hannah (1) SQN (4) Stentor (2) Stephanie Perkins (1) Stephen Chbosky (1) Stephen King (2) stosik (37) Strażnicy Veridianu (1) Studio Astropsychologii (1) survival (1) Szklany tron (2) Sztukateria (14) Świat książki (4) tag (2) Tahereh Mafi (1) Tammara Webber (2) Tania książka (1) Telbit (1) The Beatles (1) thriller (1) Tricia Rayburn (1) Trylogia czasu (3) Trylogia Moorehawke (3) Upadli (1) Uroboros (3) Veronica Roth (3) W. A. B. (1) W.A.B (1) Weltbild (1) Wilga (3) Włóczykijka (5) Woblink (2) Wydawnictwo Literackie (1) wymianka (1) wyzwanie (1) YA! (4) young adult (13) Young adults (4) Yrsa Sigurdardottir (1) z bibliotecznej półki (8) z własnej półki (79) zapowiedzi (8) Zielona sowa (3) Znak (7) zombie (1) Zysk i S-ka (2) Żelazny Dwór (1)